Gå til innhold

Koster virkelig Brio Go 8000 med bag?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, den er dyr. Det samme er veldig mange andre duovogner. Bortsett fra billigvogner og om man handler på tilbud så må man regne med minst 5000-6000 kroner for en vogn med bagdel, og rundt 8000 kr er dessverre blitt ganske vanlig pris...

Annonse

Herregud, må bare si at jeg synes det er for ille at man skal betale så mye for en barnevogn..helt sykt egentlig!

Nå er det selvsagt mulig å få tak i billigere vogn enn til 8000, det er sant. Men jeg som venter nr 3, og vet at dette sannsynligvis blir siste gang, vil jo gjerne velge og vrake uten å tenke på lommeboka:)

Det er masse penger, jeg har selv en GO og den er kjempe god å trille. :-) Det er litt dumt at det ikke er full liggestilling, men bagen ser helt super ut. Kjenner jeg skulle ønske jeg hadde kunnet hatt den....

Jeg kjøpte en brio go inkludert bilsete og bag på babyshop i våres. Betalte 9500. Det var billigere en Bugaboo, og endel andre vogner, som har langt dårligere kvalitet.

Vi gikk inn med et åpent sin, for å kjøpe den vogna vi synes var best, uavhengig av pris. Har sett på alt som finnes av vogner og sto igjen med to favoritter; Go og Bugaboo. Og etter å ha hørt endel rundt, og snakket med diverse butikkansatte med god peil landet vi på Brio Go. En fantastisk vogn. Kunne ikke vært mer fornøyd, og det var jo hyggelig at den var billigere enn Bugaboo i tillegg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...