Gå til innhold

ikke alle som er født 4uker for tidlig trenger hjelp!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg hadde termin igår,men jenta mi kom 4.juli..helt frisk..spiste,pusta,regulerte temp selv og alt!

var 4dager på føden å hun var akkurat som en til termin,bare mindre..men ikke så lita heller..hun var hele 2950gr..

ville bare legge ut dette,så dere som har hørt mange skumle historier også får høre at d ikke altid er så skummelt:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye! veldig fint å høre at det gikk bra! Heldig du er som har tulla di i armene:)

Skrevet

Tusen takk:D

ja,vi fikk jo beskjed under fødsel at d kunne hende hun ble å trenge hjelp me mating å måtte ligge i varmeseng å hun kom til å være så lita osv..meeen der tok dem feil!:D jeg er jo bittelita selv:p 160 å 45kg(før fødsel) så dem trudde jo hun var mindre enn "normalt"

jeg var jo litt uheldig..gikk 1 uke me 2cm åpning å uten slimpropp å verdens verste kynnere..før vannet pluttselig gikk da jeg skulle dra fra kontroll på sykehuset;p

meen alt gikk bra..å velsignet være epiduralen!:P

hehe

Gjest Nordavind fra sør
Skrevet

Kjempegodt og betryggende og lese. Gratulerer så masse med jenta:) Kan jeg spørre om hva grunnen var til den litt tidlige ankomsten? Har sett mange som har født i uk 35 her og lurer litt på om det bare skjer, uten grunn eller om det som regel er en grunn til det? :) Trodde det i utganspunktet var sjeldent, men virker ikke slik her inne vaffal:)

Skrevet

hehe,jada..

nei,det var ingen "grunn" til d..hun var vel bare ferdig å klar for å møte verden.. :)

Skrevet

tusen takk forresten:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...