Gå til innhold

Noen som husker den gamle brusen FLUX-soda?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Får bare mer og mer lyst på flux-soda her;) Ja den smakte helt fantastisk:) Ser ut som den selges på steder jeg nok ikke kommer meg så enkelt til:( Jaja, får følge med fremover om den kanskje kan finnes her i oslo-området noe sted:)

Hilsen HI

Bor i Oslo selv, men har familie i Grenland. Har ikke sett Flux her i byen, men ville prøvd på noen av de større matbutikkene; Ultra på CC vest, Jacobs, Obs eller Smart Club kanskje?

De pleier ihvertfall ha et noe større utvalg enn småbutikkene jeg handler i til daglig...

Annonse

Hehe, nå er det mange år siden, men hvis jeg ble presset ville jeg si at det nærmeste å sammenligne med er champagnebrus, men samtidig er den helt forskjellig fra det igjen;)

Husker at den var forholdsvis søt så det var ikke noe du helte i deg flaske etter flaske av;)

HI

Når vi er inne på brus....har noen smakt ingefærøl? Det er brus, selv om det heter øl, ikke sant? Er så nysgjerrig på det, for det er ganske populært i us? Har selv veldig lyst til å prøvesmake, for å ha smakt det.

Husker ingefærøl også ja;) Er vel noe tilsvarende ginger ale i usa ja:) Husker det var friskt med en kald ingefærøl. Hm, ser at Roma har fabrikkutsalg, spørs om jeg må opp der og kjøpe en kasse med gode gamle brusflasker:) Ser de har asina også:D

HI

ALLE ROMA SINE UTSALGSSTEDER HAR FLUX....BELIVE ME.DRAKK DET SENEST I FORRIGE UKE.

HVILKEN ROMA BRUSSHOP SOM HELST..:-)

HELT HIMMELSK SMAK....KAN LIGNE LITT PÅ SPRITE,MEN ER EN SØTERE VERSJON OG IKKE SÅ STERK SOM SPRITE SIN.

HMMM,RART DU FRA 79 MOD IKKE HAR FÅTT MED DEG DEN,JEG ER 74 MOD OG GLEMMER DEN ALDRI NOEN SINNE.

BESTE BRUSEN EVER....NAM NAM NAM :-)

FORSTÅR GODT AT DU PLUTSELIG FIKK LYST PÅ DEN,FOR DEN ER HELT DEILIG :-)

LYKKE TIL

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...