lilletrille <3 Skrevet 5. august 2009 #1 Skrevet 5. august 2009 jeg har mange ganger syns at folk her inne er litt hysteriske når mensen ikke kommer som planlagt o.l.. men nå er det min tur nå har jeg gått uten pillen siden februar, å ingenting har skjedd enda. jeg har vist en veldig lang syklus, så jeg er blitt vandt til at mensen kommer ca 5 dager på overtid.. MEN; nå er jeg 12 dager på overtid og ikke antydning til noe. jeg har tatt 3 tester som er negative. jeg var veldig øm i brystene for 2 dager siden og tenkte at nå kommer tante, men så er ømheten vekk og det skjer ingenting.. leste i vedlegget til testene at jeg skal fortsette å ta test hver tredje dag, men hvor lenge skal jeg holde på med det? bør jeg snart kontakte legen viss mens ikke kommer?
lilletrille <3 Skrevet 5. august 2009 Forfatter #2 Skrevet 5. august 2009 hadde virkelig satt pris på om noen svarte :/
azalia Skrevet 5. august 2009 #3 Skrevet 5. august 2009 for meg er det 80 dager siden siste mens, så jeg dro til legen. Der kan du sjekke deg skikkelig, og om du ikke er gravid kan du få en tablett som vil få tanten til å komme tilbake!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå