Gå til innhold

Kan dette ha utløst en SA?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde en SA for ca tre uker siden.... var da ca i uke 6....

Har tenkt mye på dette i ettertid, og kom på at jeg faktisk hadde sex hvor vi brukte en dildo.... kan den har "skrapt" borti og utløst en SA?

:-/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tviler nesten på det. men vet at man skal unngå å bruke vibratorfunksjonen når man er gravid.

Skrevet

en doldo e ikkje mere "voldelig" enn en kåt mann og saken hans. Livmora e veldig godt beskytta, og e tjukk av musklatur.

Så nei..eg tvile sterkt på at bruk av en dildo kan ha fremprovosert en sa.

Lest at vibrator ikkje bør brukes inni når en e gravid, men dette tror eg gjaldt mest når en e lenger uti svangerskapet, at det kan forstyrre hjerterytmen te barnet (ved innvendig bruk..ikkje utenpå :) )

Tror du kan slappe heilt av eg! Så klart, hvis ikkje du blir beroliga, så får dåkker jo bare frastå fra no leketøy mens dåkker vente på ei spire... men som sagt, eg tvile sterkt på at det kan ha hatt noe å si. E nok bare et trist sammentreff..

*trøsteklem*

Skrevet

Hei, og så leit å høre at du mistet! Jeg har også hatt en SA, og reagerte som deg, ved å tro at det var noe jeg gjorde som utløste det. Min lege sa at slik er det ikke, men at alle som opplever SA/MA tenker slik på et eller annet tidspunkt. Er embyroet/fosteret friskt og levedyktig tåler det ganske masse, og definitivt lystbetont sex. Ikke tro at dette var noe du selv er "skyld i". Du var rett og slett uheldig, og du skal se at neste gang sitter spiren som et skudd!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...