gyngehest Skrevet 5. august 2009 #1 Skrevet 5. august 2009 Er saa utaalmodig...Noen som vet hva gjennomsnittet er
GuttenMin09 ♥ Jentebaby i 2012 Skrevet 5. august 2009 #2 Skrevet 5. august 2009 Gjennomsnitte er vell ca 5 mnd.. Min gutt rulte rundt fra rygg til mage for første gang når han var 5 mnd og noen dager
blå+? Skrevet 5. august 2009 #3 Skrevet 5. august 2009 Min var vel 5 mnd og en uke når han rullet fra rygg til mage. rulla også fra mage til rygg i noen dager, men nå virker det som han har "glemt" hvordan han kommer seg tilbake til rygg.. Så jeg løper bare rundt og må snu han over igjen;)
Squirrel79 Skrevet 5. august 2009 #4 Skrevet 5. august 2009 Mini her er 6 måneder, og ruller ikke ennå.
TulleMor09&11 Skrevet 5. august 2009 #5 Skrevet 5. august 2009 frøkna er snart 6mnd og ruller ikkje enda... HS sa at det ikke var grunn til bekjymring. Det kommer, å alle er vi forsjellige..
Babyønske �� Skrevet 5. august 2009 #6 Skrevet 5. august 2009 Min rullet ikke før han var nærmere 6 mnd. Ventet og ventet vi også, men nå skjønner jeg ikke hvorfor. Nå ruller han nemlig dagen lang, i senga, i vogna, på stellebordet. prøver seg i vippestolen osv. På gulvet er det greit nok for da blir han mer "mobil". Men ellers blir det bare sutring og skriking. I senga får han ikke sove, i vogna ser han ingenting, i vippestolen blir han jo helt låst i selene. Hehe, og sånn går dagene. For ikke snakke om stellebordet, det er til tider et sant mareritt. Ikke bare bare å skifte bleie med baby opp-ned. Klærne må vi stort sett bare gi opp å kle på når han ligger der, men det går da greit å få til når han sitter på fanget. Mage til rygg "koden" har han ikke knekt enda. Det skjer tilfeldig ved at han mister balansen i såfall, og deiser hodet i gulvet.... Så bare tøy tålmodigheten din du :-) Han ruller tidsnok.
Gjest Skrevet 5. august 2009 #7 Skrevet 5. august 2009 Lillegull var 5 måneder og 10 dager da han rullet bevisst første gang. Mitt tips: ikke stress, babyen tar det i sitt tempo. Alle er ulike, noen er tidlig og noen er litt senere enn snittet:)
mummydummy Skrevet 5. august 2009 #8 Skrevet 5. august 2009 Lille her var ca 6mnd, jeg ventet og ventet, og var utålmodig og bekymret, så plutselig knekte han koden, og ruller nå dagen lang som flere her sier:-) Har bestemt meg for å ikke stresse ved neste "milepæl", unødvendig, det kommer når det kommer ;-)
passilurken Skrevet 6. august 2009 #9 Skrevet 6. august 2009 mitt gull var nesten 4 mnd første gang han rulla. 3 dager senere rulla han også fra mage til rygg! men det har han glemt nå... stress å snu han ørti ganger i timen! litt ekkelt at han har funnet ut at det er best å sove på magen... men det nytter ikke å snu han når han sover. 2 sek og han er på magen igjen:)
CMH Skrevet 7. august 2009 #10 Skrevet 7. august 2009 Aner ikke gjennomsnittet, men alt mellom 4-7 mnd er normalt tror jeg. Ikke stress med det. Mini her var 5mnd og 3 uker før hun rulla ordentlig fra mage til rygg, og nå skal hun rulle heeele tiden. Stellebordet, i senga si, overalt. litt slitsomt ;p
mozell Skrevet 7. august 2009 #11 Skrevet 7. august 2009 Gutten min var 5 mnd da han rullet rygg-mage, men jenta mi var 6,5 mnd. Nå er hun straks 8 mnd og aker seg bakover, da hadde gutten min begynt å krabbe. Så de er jammen forskjellige disse små men jeg har hørt alt fra 3-7 mnd er vanlig for rulling.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå