Gå til innhold

Flere som har 5 mnd som ikke ruller rygg til mage enda

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er saa utaalmodig...Noen som vet hva gjennomsnittet er

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gjennomsnitte er vell ca 5 mnd.. Min gutt rulte rundt fra rygg til mage for første gang når han var 5 mnd og noen dager :)

Skrevet

Min var vel 5 mnd og en uke når han rullet fra rygg til mage. rulla også fra mage til rygg i noen dager, men nå virker det som han har "glemt" hvordan han kommer seg tilbake til rygg.. Så jeg løper bare rundt og må snu han over igjen;)

Skrevet

Mini her er 6 måneder, og ruller ikke ennå.

Skrevet

frøkna er snart 6mnd og ruller ikkje enda... HS sa at det ikke var grunn til bekjymring. Det kommer, å alle er vi forsjellige..

Skrevet

Min rullet ikke før han var nærmere 6 mnd. Ventet og ventet vi også, men nå skjønner jeg ikke hvorfor. Nå ruller han nemlig dagen lang, i senga, i vogna, på stellebordet. prøver seg i vippestolen osv.

På gulvet er det greit nok for da blir han mer "mobil". Men ellers blir det bare sutring og skriking. I senga får han ikke sove, i vogna ser han ingenting, i vippestolen blir han jo helt låst i selene. Hehe, og sånn går dagene.

For ikke snakke om stellebordet, det er til tider et sant mareritt. Ikke bare bare å skifte bleie med baby opp-ned. Klærne må vi stort sett bare gi opp å kle på når han ligger der, men det går da greit å få til når han sitter på fanget.

Mage til rygg "koden" har han ikke knekt enda. Det skjer tilfeldig ved at han mister balansen i såfall, og deiser hodet i gulvet....

Så bare tøy tålmodigheten din du :-) Han ruller tidsnok.

Skrevet

Lillegull var 5 måneder og 10 dager da han rullet bevisst første gang.

Mitt tips: ikke stress, babyen tar det i sitt tempo. Alle er ulike, noen er tidlig og noen er litt senere enn snittet:)

Skrevet

Lille her var ca 6mnd, jeg ventet og ventet, og var utålmodig og bekymret, så plutselig knekte han koden, og ruller nå dagen lang som flere her sier:-)

Har bestemt meg for å ikke stresse ved neste "milepæl", unødvendig, det kommer når det kommer ;-)

Skrevet

mitt gull var nesten 4 mnd første gang han rulla. 3 dager senere rulla han også fra mage til rygg! men det har han glemt nå... stress å snu han ørti ganger i timen! litt ekkelt at han har funnet ut at det er best å sove på magen... men det nytter ikke å snu han når han sover. 2 sek og han er på magen igjen:)

Skrevet

Aner ikke gjennomsnittet, men alt mellom 4-7 mnd er normalt tror jeg. Ikke stress med det. Mini her var 5mnd og 3 uker før hun rulla ordentlig fra mage til rygg, og nå skal hun rulle heeele tiden. Stellebordet, i senga si, overalt. litt slitsomt ;p

Skrevet

Gutten min var 5 mnd da han rullet rygg-mage, men jenta mi var 6,5 mnd. Nå er hun straks 8 mnd og aker seg bakover, da hadde gutten min begynt å krabbe. Så de er jammen forskjellige disse små;) men jeg har hørt alt fra 3-7 mnd er vanlig for rulling.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...