Carasnella Skrevet 5. august 2009 #1 Skrevet 5. august 2009 Fikk time ganske fort, så da rekker jeg både en og to behandlinger før eggløsning hvis de mener jeg trenger det. Var jo bare så hyggelig den damen jeg pratet med, så nå har jeg skikkelig trua:) Da håper jeg denne 9. pp'en blir den siste (kan strekke meg til den nest siste da;))
Carasnella Skrevet 6. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 6. august 2009 Takk:) Håper det skal gjøre susen!
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 6. august 2009 #4 Skrevet 6. august 2009 Hvor skal du til akupunktur hen?
Carasnella Skrevet 6. august 2009 Forfatter #5 Skrevet 6. august 2009 På noe som heter alfaklinikkene:)
Bringebærmamma 160611 Skrevet 7. august 2009 #6 Skrevet 7. august 2009 Ønsker deg masse lykke til. Har selv tatt akupunktur (både for å bli gravid og for annet) med stor lykke. Jeg har hvertfall stor tro på aku ;-D
Carasnella Skrevet 7. august 2009 Forfatter #7 Skrevet 7. august 2009 Godt å høre!! Nå er det over et år siden vi begynte å prøve på nummer 2 og etter en MA og nå i 9.pp så er jeg utålmodig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå