Sjørøveren&Brumlen Skrevet 5. august 2009 #1 Skrevet 5. august 2009 Elska dei butikkane, dei har så masse fine babykle/barnekle.. Men butikkane fins kun i storbyane, vår nærmaste storby er Bergen. Nåkken som veit om det er en nameit butikk der?
♂ +♀=♂+ ♂+ ♀ Skrevet 5. august 2009 #2 Skrevet 5. august 2009 Det er i alle fall en på Vestkanten (kjøpesenter).
Sjørøveren&Brumlen Skrevet 5. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 5. august 2009 Ok, takk for svar:-) prøvde å søke på google, men fant ingenting.. Nåkken som veit om det er fleire?
Soljentene:) Skrevet 5. august 2009 #5 Skrevet 5. august 2009 Hvis du orker å ta turen ut til Os, så har de en butikk der som har nameit klær. Midt i sentrum. Jeg elsker også de klærne. Et annet tips til klær. På Voss har de en Reflex butikk som har kjempemasse flotte klær til i alle fall de under 1 år. Ikke nameit klær, men masse annet tøft som jeg liker godt.
bønni Skrevet 10. august 2009 #8 Skrevet 10. august 2009 Kan ikke svare på spm ditt dessverre. Enig i at det er masse fint blant name it - men det er forferdelig dårlig kvalitet?? ! Synes det går i stykker med en gang jeg - og blir vasket ut av fasong. Isj, kjedlig. Men kule klær :-) kanskje jeg bare har vært uheldig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå