lillegutt&snuppegull+knøttet Skrevet 5. august 2009 #1 Skrevet 5. august 2009 Hei! Jeg trenger litt hjelp av dere erfarne jenter som merker at dere har el eller bruker el tester... Etter at jeg mistet min lillegutt i 18. uke i februar har mensen min vært ytterst ustabil, alt i fra 7 uker første syklus til 5 uker og nå nede i 3 uker de siste 3 gangene. Jeg har ikke en eneste av disse månedene klart å påvise el med el-tester (og har ikke hatt spesielle symptomer som skulle tilsi at jeg har hatt el heller), så dette gjør det jo ekstra vanskelig å treffe riktig tidspunkt... Men nå på søndag, på syklusdag 7, fikk jeg plutselig elslim, og vi hoppa i høyet. Jeg hadde litt murringer i magen og stikkinger i puppene også. Syklusdag 8 hadde jeg litt slim og murringer og syklusdag 9 hadde jeg mye murringer og masse el slim og tappen føltes veldig glatt og åpen på dagen, men mer lukket på kvelden. Desverre fikk jeg ikke mannen med meg på sengekos da, så nå er jeg så redd for at vi har hatt vår sjanse denne perioden...:-( Men det jeg egentlig lurer mest på er om noen av dere har anelse om hvilken av disse dagene jeg mest sannsynligvis har hatt eggløsning? Vet jo at svømmerene kan leve 2-3 dager, så har vi noe håp om at vi har truffet? Hadde selvfølgelig ikke rukket å bestille nye el-tester siden disse symptomene kom så tidlig i syklusen, så fikk desverrre ikke mulighet til å sjekke om det var el som kom... (for kanskje første gang siden jeg mistet?) Blir veldig takknemlig for svar, blir så deppa over at at det tar så lang tid å få ny spire..
lillegutt&snuppegull+knøttet Skrevet 5. august 2009 Forfatter #2 Skrevet 5. august 2009 Ingen som kan hjelpe meg litt med å finne ut når el sannsynligvis er/var? Kan legge til at jeg idag på dag 10 ikke har hatt murringer eller noe særlig elslim... Har el sannsynligvis vært eller kommer den snart?
Tweak Skrevet 5. august 2009 #3 Skrevet 5. august 2009 Huff, jeg forstår deg veldig godt. Ikke greit med eggløsninger som kommer i hytt og gevær når en egentlig vil bli gravid for en måned siden eller to... Men det er godt mulig at du har hatt el på syklusdag 8/9 denne gangen her og sex på dag 7 kan jo ha vært nok :-) Ta og bestill de el-testene du, slik at du har til neste syklus i tilfelle det ikke klaffer. Bestill nok slik at du kan teste fra dag 4/5 eller noe slikt og til el er over og testene er negative igjen, det hadde jeg gjort. Da jeg ble gravid denne gangen var jeg helt fortvilet og deppa for vi hadde jo bare hatt sex 3 og 1 dag før el, men jammen ta satt ikke spira likevel! Så dere har absolutt en sjanse denne gangen dere også. Kanskje det er når dere minst venter det at det klaffer?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå