Gå til innhold

Lite spørsmål om Progynova...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er alle pillene på en 28-pillers brett de samme?? Ser nemlig at brettet har en annen farge på den rekken hvor de syv siste pillene sitter. Er det sånn som på p-piller at det er en "pauseuke"...? At det ikke er hormoner i de siste syv pillene? I så fall skal vel jeg hoppe over disse?

Noen frysedamer der ute som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da jeg tok progynova før fryseforsøk skulle jeg ta flere hver dag. Du skal ikke bry deg om dagene, men kun om å ta riktig antall. Progynova er i utgangspunktet brukt som et tilskudd for kvinner i overgangsalderen og sikkert derfor lagt opp med dager slik at det er lettere å følge:)

Skrevet

Takk for svar:o)

Ja jeg har fått beskjed om å ta en morgen, en middag og en kveld så dagene hadde jeg ikke klart å følge uansett;o) Men jeg bare lurte på om det var de samme i alle pillene, siden de siste syv har en annen farge. Skjønner liksom ikke helt at de skal ha to forskjellige farger bare for å få brettet til å se mer fancy ut, hehe... Men jeg har lest pakningsvedlegget og såvidt jeg finner ut så er det 2 mg i alle pillene. Så da satser jeg på det:o)

Skrevet

Du skal over hodet ikke bry deg om hverken farger eller markeringer med man tirs ons... osv på progynova. Er antallet piller du skal konse om :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...