Septemberdreng Skrevet 4. august 2009 #1 Skrevet 4. august 2009 Jeg hadde EL for 6 dager siden + sengekos og har hatt en murrende følelse nederst i maven i 4 dager nå. Har egentlig hatt en "god" følelse hele tiden siden og kjenner murringer regelmessig. Dette blir mitt tredje svagerskap i så fall og har hatt denne følelsen før. Men har siden i går begynt å bygge opp en kvise rundt munnen der jeg vanligvis får kviser rett før mensen. Nå er det 8 dager til IKM og litt underlig tidspunkt å få det... HAr ikke spist noe særlig godterier den siste uken heller.... Noen som vet om dette er tegn på det ene eller andre (bortsett fra Tante selvfølgelig...?)
☆EkM Skrevet 4. august 2009 #2 Skrevet 4. august 2009 Dette lurer jeg på også.. kan nesten se kvisene presse på. fy så plagsomt, og vondt.. holder på å få munnsår også, det får jeg aldri ellers?! IKM i slutten av denne uka.
*nr4isommer* Skrevet 4. august 2009 #3 Skrevet 4. august 2009 Ingen kviser med nr 1 (gutt) men MASSE med nr 2 (jente) får håpe det er et symtom. og vil legge til at det var MASSE harde, røde store på rad og rekke bak ørene. Til vanlig har jeg aldri kviser, så krysser fingrene for dere:-)
☆EkM Skrevet 4. august 2009 #4 Skrevet 4. august 2009 her sitter de i tinningen. utrolig vondt! sitter nå her og ikke får sove, puppene er ømme og vonde så kan ikke ligge på magen, tinningene verker, så kan ikke ligge på sidene... og jeg får ikke sove når jeg ligger på ryggen... *klageklage*
Sommerfugl82 Skrevet 4. august 2009 #5 Skrevet 4. august 2009 ha,ha...ja Har aldri kviser til vanlig, men fikk en på hver side av halsen, to dager før ikm, og da visste jeg at dette ikke var likt meg;) Go, go,go;)
☆EkM Skrevet 4. august 2009 #6 Skrevet 4. august 2009 her sitter de i tinningen. utrolig vondt! sitter nå her og ikke får sove, puppene er ømme og vonde så kan ikke ligge på magen, tinningene verker, så kan ikke ligge på sidene... og jeg får ikke sove når jeg ligger på ryggen... *klageklage*
Bumblebeee Skrevet 5. august 2009 #7 Skrevet 5. august 2009 Kviser var det eneste symptomet jeg hadde da jeg var gravid også.
Septemberdreng Skrevet 5. august 2009 Forfatter #8 Skrevet 5. august 2009 Så spennende... Tusen takk for oppmuntrende ord!
Helga80 Skrevet 5. august 2009 #9 Skrevet 5. august 2009 Wow! Oppdaget en stor og vond kvise bak øret igår, ca en uke til ikm... kanskje det er et godt tegn da! Har i det hele tatt hatt litt uvanlig hud den siste uken, litt hard på en måte. Aner ikke når jeg hadde el, fikk ikke tempet i den tiden det skulle være, men har hatt masse sex så det burde passe uansett:-) Spennende..
BABYNÅ Skrevet 5. august 2009 #10 Skrevet 5. august 2009 Huff.. husker med gru tilbake til da jeg ble gravid.. Så ut som en tenåring hele tiden.. Bare syne de fortsatt ikke er forsvunnet selv om jenta er 14 mnd nå.. Æsj.
LykkeligeSolstråle m aprilbaby Skrevet 5. august 2009 #12 Skrevet 5. august 2009 Det kan det, jeg var plaget med små kviser på øvre del av ryggen i begge mine svangerskap (både gutt og jente).. mellom BH-stroppene liksom.. greit nok for da kunne jeg gjemme dem litt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå