monca*84*j12 Skrevet 4. august 2009 #1 Skrevet 4. august 2009 hva får du inn på meg nå? Ingen mens.. Ikke testet siden søndag... vurderer og teste i morgen. ka du tru? håper alt er bra med deg! klem
*SmurfeMamma* Skrevet 4. august 2009 #2 Skrevet 4. august 2009 hei:) jeg har litt god følelse jeg altså.... er inne og kikker hver dag om du har testet... venter liksom bar epå at du får posetiv test nå men så er det noe med oktober også da...?? merkelig det der... jeg bruker forresten fælt sjelden msn... kan ikke ha det på jobb pcn, så da blir det sjeldent brukt.... ta en test i morgen da:) er jo rart du ikke har fått mensen enda............. jeg har det bra, har fått tilbake enda en dose med energi nå så jeg er kjempe fornøyd.. ellers er jeg litt bekymret for pappan min nå... han har prostatakreft, som er under kontroll, er snart 3 år siden han strålet bort svultsen, men han går til kontroller hver 3. mnd, siden svultsen ikke er helt borta, bare død.... og nå har han hovnet så veldig opp i benet, så i morgen skal de sjekke han for spredning...:S de tror vel egentlig ikke det er spredning, men de vil sjekke det da... han er nemlig lam, i halve dette benet, og mulighetene for overanstrengelse er jo stor ..... så i natt må jeg bare be og krysse fingrene ..... klem:)
monca*84*j12 Skrevet 4. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 4. august 2009 så spennende... Jeg har jo faktisk en del symptomer da. Først og fremst er jeg sykt oppblåst i magen i dag.. unskyld at jeg sier det; men jeg promper i ett sett!!!!! Ellers har jeg masse murringer og litt sånn "bekken vondt", og ilinger i rygg og hofter osv...jo åsså sure oppstøt... masse.. selv om jeg nesten ikke spiser no. Blir en test i morgen. Men det er liksom for godt til og være sant også. Veldig rart mensen ikke har kommet. Jeg går jo på provera som skal fremkalle blødninger, og har gjort det alle andre mnd. Men ingen mens, Nå har jeg jo startet på ny runde med provera. så vet ikke jeg. Så bra du har energi da=) Jeg trur ikke du trenger og bekymre deg. Får en følse av at det kanskje er noe annet. en blodpropp eller nerver i spenn. Men ingen ting de ikke kan ordne! Bare gode følser. skal krysse fingrene for deg jeg og. klemklem snuppa
*SmurfeMamma* Skrevet 5. august 2009 #4 Skrevet 5. august 2009 hei:) har du testet i dag eller?? jeg er jo så nysj da:) pappa skal på videre undersøkelser, men de kunne ikke finne noe i dag.. så jeg krysser fingrene på at dine gode følelser stemmer:) har i grunn mest gode følelser selv også, har alderi på en måte trodd han kom til å dø av sykdommen sin.... så jeg satser på det går bra denne gangen også klem:)
monca*84*j12 Skrevet 5. august 2009 Forfatter #5 Skrevet 5. august 2009 jupp da.. Testet negativt også.. Så da.. Får vel slå meg til ro med det da?!? Eller teste til helgen igjen.. får se. Så bra at de ikke fant noe da.. alt går bra skal du se. klemklem
*SmurfeMamma* Skrevet 6. august 2009 #6 Skrevet 6. august 2009 æsj da, det var kjedelig,men det er jo bare og fortsette og teste frem til mensen evnt skulle dukke opp... jeg testet jo lenge etter IKM, så ikke mist motet... uansett om den ikke skulle sitte nå, så er det ikke lenge til oktober heller:) klem
Hedda39 Skrevet 9. august 2009 #7 Skrevet 9. august 2009 Hei dere to:) Noen av dere som ser om det snart blir noen spire på oss,.. monca har sett på meg før , har svart deg i en av trådene jeg har lagt ut forresten;) har du sett svaret??? Håper du snart får en spire du også,.. tror vi begge er veeeeeldig klare for det:) Spør om det er noe,.. kan prøve å se:)
*SmurfeMamma* Skrevet 9. august 2009 #8 Skrevet 9. august 2009 hei=)¨ jeg føler det ikke er så lenge til, sept. okt. tror jeg mulig noe vil skje... og jeg tror det blir en gutt:) ser du kjønn i magen min?
Hedda39 Skrevet 9. august 2009 #9 Skrevet 9. august 2009 har hele tiden blitt spådd rundt denne tiden med gutt,.. så håååååper:) Fikk opp jente på deg jeg:)
*SmurfeMamma* Skrevet 9. august 2009 #10 Skrevet 9. august 2009 ja jeg fikk faktisk opp august også, men er litt usikker på om det er din mnd... men lenge til er det nok ikke:) jeg skal ta "plumbotesten" en av dagene nå, bare jeg får tak i plumbopulver... hehe;) verdt et forsøk, ellers skal jeg på UL 21. august, så håper å se noe da... ordinær UL er 1. september.. så jeg gir tilbakemld:)
Hedda39 Skrevet 10. august 2009 #11 Skrevet 10. august 2009 Spennende å se hva som skjuler seg i magen din,...kommer jente opp på deg igjen,.. Håper selv på en liten spire veldig snart:) Tror selv kanskje på oktober:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå