Gå til innhold

Oppblåst!

ruthaja

Anbefalte innlegg

Testet positivt på mandag, 2 dager før IKM. Synes allerede jeg føler symptomene komme snikende. Er for det første vanvittig oppblåst, promper hele tiden! I tillegg tror jeg trøttheten har gjort sitt inntog, har sovet 3 timers dupp både i går og i dag(kan kanskje også komme av at jeg fortsatt prøver å fordøye dette vidunderet som skjer inni meg). I tillegg litt småuggen i ny og ne (kan være innbilning og paranoia). Føler også at det "er noe" nederst i magen, det er litt ømt + murringer.

Jeg blir litt redd når jeg leser innlegg på debattsidene om de det gang på gang har gått galt for. Det gjør det litt vanskelig for meg å tro at det skal gå bra for meg, men håper selvfølgelig det gjør det.

En annen ting som bekymrer meg er jobben. Har vært ansatt der 1 år nå, etter at jeg tok bachelorgraden min i fjor. Etter planen skal jeg nemlig etterutdannes, og dette skal jobben dekke. Det kurset går over 3 omganger (3x2 uker), med eksamen ca 1 mnd før termin. Første del er i midten av oktober. Er redd for at jeg ikke kommer til å greie det. Og hva sjefen kommer til å si. Føler meg litt som "minstejenta" på jobb, tror ingen forventer dette.

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...