Alvepia *happy mum* Skrevet 4. august 2009 #1 Skrevet 4. august 2009 Hvordan går det med dere? Her går det som vanlig, og det er ikke planlagt noen nye forsøk enda før etter jul, ikke sikkert det blir noe da heller siden det er planlsgt bryllup til sommere 2010 Men det vi gjør nå er å prøve pergotime igjen bare for å prøve, kan vel ikke skade... *selv om jeg har dårlig tro på det*. Jeg vet heller ikke om jeg klarer noe mer forsøk etter de 3 første, har neste mista "lysten", å tankene sier ; det får gå som det går :S Høres kanskje egoistisk ut av meg, men.... ja... jeg vet ikke.... Har ikke nevnt dette for samboer enda da... for med meg kan alt endre seg fort.. hehe... Nei jeg ønsker dere alle lykke til videre og en god sommer videre klem
maja81!! Skrevet 5. august 2009 #2 Skrevet 5. august 2009 Hei Alvepia! Så koselig at dere skal gifte dere!!!! Det var jammen bra. Lykke til med alle forberedelser og pergotime. Er vel ikke så dumt å tenke at det får gå som det går. I hvert fall ikke egoistisk! Lykke til igjen og fortsatt god sommer!! klemme
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå