Frøken Lilla Skrevet 4. august 2009 #1 Skrevet 4. august 2009 Hei. Håper du vil ta en titt på meg Jeg lurer på om du ser hvor mange barn jeg får tilsammen? Blir jeg gravid igjen? evnt når? kjønn? Håper du tar deg tid til å svare Jeg er f 14.10.74 Takk takk
MC81 Skrevet 5. august 2009 #2 Skrevet 5. august 2009 Hei Lilla Jeg ser for meg at dere får tre barn til sammen. Jeg ser klart en gutt og en jente lurer på om den siste også er gutt! De to eldste ser ut til å være ganske nærme i alder mens den siste er noen år yngre! Lykke til!
Frøken Lilla Skrevet 5. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 5. august 2009 Takk for svar Jeg har allerede 3 barn: jente, gutt, jente. Vil si at alle er forholdsvis nærme i alder. Fikk alle tre barna i underkant av 4 år Tror du det blir flere barn? Mange som spår en gutt, og det vil i såfall bli minimum 4 års forskjell fra den yngste her.
MC81 Skrevet 7. august 2009 #5 Skrevet 7. august 2009 Da kan det hende du får en til. Fikk et klart bilde på en som er mye yngre enn de andre! Det blir da en gutt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå