Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Er det vanlig at de små får en fast person blant personellert å forholde seg til i starten? Vi fikk beskjed om (samt på skriv) at en person skulle ta imot tulla vår, navn satt på arket og alt. Dette gledet vi oss til og syntes det virket trygt og godt for ei lita som skal begynne i barnehage for første gang. Det vi opplever er desverre ikke helt i samme stil. Det er litt mer flytende blant personalet, og 2 av de som jobber der er veldig passive (mulig dette kun er når foreldrene er tilstede? Men det får en jo til å tenke)

Setter på anonym for ønsker ikke å bli gjenkjent eller sverte barnehagen..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140466515-barnehageinnkj%C3%B8ring/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hos oss gjorde dem det. Husker da sønnen min skulle begynne i bhg, så først kom ped.led og møtet oss. Pratet litt med oss, og viste oss rundt. Altså ped.led på den avd. sønnen min skulle begynne i.

Så da hun hadde vist oss rundt, presenterte hun oss for han som sto på papiret. Han var støttekontakten for sønnen min. Så han hadde fått "fri" den dagen til å bare passe på sønnen min. Passet på at ha hadde det bra, introduserte han for andre barn.

Samtidig som sønnen min begynte å få kontakt med barna, så passet han ennå på at støttekontakten var der. Og det var han. Han var i nærheten hele tiden, fulgte etter sønnen min over alt. Jeg satt bare på en benk i bakgrunnen og så på.

Isåfall, så var han kjempe flink med sønnen min, og sønnen min ble kjempe trygg på seg selv. Fikk venner nesten med en gang, og ville nesten ikke gå fra bhg etter endt dag.

Så vi var kjempe fornøyde med bhg. Beklagligvis måtte vi flytte, så måtte bytte bhg. Men var superfornøyd med innkjøringen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...