sommerbaby! Skrevet 4. august 2009 #1 Skrevet 4. august 2009 fikk knall positiv i går på ettermiddagen, samme i dag på samme tidspunkt. vi hadde sex i går, og dagen før der. burde vi ha det og i dag? tenkte jeg skulle teste i morgen og, for å se om egget har sluppet eller ikke... om det da har sluppet, skal vi ha sex i morgen også? ble mange spm dette...
K ♥ tærten Skrevet 4. august 2009 #2 Skrevet 4. august 2009 Første gang fikk jeg positiv el.test i 3 dager. Denne perioden fikk jeg i 2 dager. Vi safet med sex hver dag opp mot el, samme dagen og noen dager etter vi. Jeg tester forresten også alltid til jeg fikk en negativ test igjen..
sommerbaby! Skrevet 4. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 4. august 2009 så vi skal bare fortsette ha sex da, til testen er negativ? eller ha sex den dagen den er negativ og? jeg synes det er litt slitsom, bare ha sex fordi man må... føler ett visst press.
K ♥ tærten Skrevet 4. august 2009 #4 Skrevet 4. august 2009 Tror at det viktigste er å treffe nærmest mulig el og helst før enn etter hvis du skal prioritere..
sommerbaby! Skrevet 4. august 2009 Forfatter #5 Skrevet 4. august 2009 om egget slipper i morgen har vi vel tima godt? orker ikke 3-4 dager på rad jeg asså, føler det blir for mye. mest trøtt om kvelden, etter lange dager på jobb. en en 2åring som plutselig har bestemt seg for å våkne om natta..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå