KR0705 Skrevet 4. august 2009 #2 Skrevet 4. august 2009 Fra jeg var 4+3 i dette svangerskapet og er det enda. Er nå 10+3. I mitt første svangerskap ble jeg kvalm i uke 7 ca og ga seg i uke 10-11. Bare NYT hver dag du ikke er kvalm og kaster opp
mamman til to gutter Skrevet 4. august 2009 #3 Skrevet 4. august 2009 Forrige gang begynte jeg å bli kvalm før jeg var 5uker på vei og ble bare kvalmere og kvalmere frem til uke 10 hvor jeg fikk tabletter av legen som hjalp mye. Nå er jeg 5+6 og er fortsatt ikke kvalm i det hele tatt, så håper jeg slipper unna denne gangen og at jeg hvertfall slipper å bli så dårlig som sist.
LillePersille88 ? Skrevet 4. august 2009 #4 Skrevet 4. august 2009 Jeg har sluppet unna kvalmen:D Heldigvis Er 11+1 i dag Håper den ikke kommer
Mossi83 Skrevet 5. august 2009 #5 Skrevet 5. august 2009 Jeg er 5+5 i dag og er kjempe kvalmen. Så jeg håper virkelig for din del at du slipper å bli kvalmen. Så hvis noen har noen gode tips til å lindre kvalmen så vil jeg gjerne høre. Håper alle sammen har det bra i svangerskapet og at alt går bra videre:)
Mamma'n_til_bamsemumsen Skrevet 5. august 2009 #6 Skrevet 5. august 2009 Uke 5 begge gangene... Er 10+ 1 nå og er fortsatt kvalm....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå