Gå til innhold

Lettspist gutt!! Trenger råd!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en gutt på 2,5 mnd som ikke er glad i mme ( han var ikke noen fan av morsmelk heller så mistet melken ganske raskt,)

Vi sliter med å få i han mat, og er vi heldige så spiser han 800 å¨en dag..(det har skjedd ett par ganger..)

Som regel ligger han på mellom 650-750.

Han veier nå 5,5 kilo så han er ingen stor gutt.

Men hs peser på om att hann må spise mer,, men det går jo ikke ann å tvinge han..

Kan jeg beg med litt velling snart?

Noen som har erfaring eller tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kunne du prøvd å bytte merke. Jeg synes HIPP smaker mye bedre enn Nan f.eks. Har du malt i melken, kunne jo bare ha bittelitt for å få en annen smak evnt.

Du bør ikke begynne å gi velling så tidlig. Har ikke erfaring, selv om lillegutt også var ganske småspist.

Skrevet

Ja, prøv å bytte merke. Min sønn villle ikke ha noe tillegg helt til vi prøvde Collett, da gikk melka ned på høykant. herlig å se!!!

Skrevet

men hvorfor peser hs om å få i han mere mat? Når han allerede spiser 650-750ml i døgnet? min gutt på 6 mnd spiser 5-600ml mme.Ingen storspiser, men legger veldig bra på seg, og vokser i en fart fordi:)

Skrevet

Jenta mi er også småspist. Hun spiser ca 600 om dagen...noen ganger nesten 700. Det er ikke mye men hun veier bare 5 kg, så trenger ikke mer.

Vi fikk råd av HS om å gi mer mat....tilby mer,.....det fungerte ikke. Jenta fikk nesten flaskevegring. Hun hylskrek hver gang hun fikk flaska en periode....dårligste rådet jeg har fått. Har bytta HS nå og hun sa at babyen var frisk og rask, at vi skulle ta det med ro...babyen tar det hun vil ha. Noen spiser mye, noen spiser lite og noen spiser akkurat 15% som liksom er anbefalt....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...