Sarah70-har 2 gull Skrevet 4. august 2009 #1 Skrevet 4. august 2009 Etter 2 dager i kø fra 10 til 12 kom jeg endelig gjennom idag! Spraystart ca. midten av august. Ja, da er vi snart igang med 4. søskenforsøk. Jeg er ikke optimistisk, men vi fortsetter en stund til. Skal spørre om jeg kan få noe av samme regimet som på Hausken, feks en blanding av menpour og puregon istedet for gonal-f. Andre som har stått i kø...?
anneli71 Skrevet 4. august 2009 #2 Skrevet 4. august 2009 Gratulerer! Det er litt av en prestasjon å komme igjennom der. Jeg har også ringt nonstop i to dager, men uten resultat :-( Får prøve igjen i morgen.... Lykke til med forsøket!!
Storebror snart? Skrevet 5. august 2009 #3 Skrevet 5. august 2009 Jepp! Stått i kø her og.. Kom til slutt igjennom En stor dose flaks som må til bare ;-) Jeg skal i gang med søskenforsøk nr 2 i midten av august, med spray, stikk og hele pakka. Men nå ble jeg nysgjerrig på det du skriver om regimet fra Hausken.. Blanding av medisiner.... Kan jeg spørre hvorfor du ønsker det som et alternativ til Gonal-f? Jeg har også begynt å tenke på noe annet enn Gonal-f. Brukte det ved aller første forsøk, ble ikke gravid, men fikk 2 egg på frys, og ble gravid på frys (de eneste to fryseeggene ble satt tilbake). Prøvde på første søskenforsøk i vinter, men måtte bare snu på veien inn til innsetting, ingen av eggene hadde overlevd etter de ble befruktet (bare 8 egg ut, 2 befruktet). Så nå lurer jeg på om det finnes andre medikamenter jeg burde ta fremfor Gonal-f.......... Har du positive erfaringer med andre enn Gonal-f??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå