Anonym bruker Skrevet 6. august 2009 #2 Skrevet 6. august 2009 Her har vi brukt å ha treff annen hver onsdag klokka 19 på Gründer. Det var denne uka så neste gang skal være om 13 daga. Vi som har brukt å legge ut info om treffet har alle fått så noen må overta:-) Bare å ta over for den som vil! Det kan være at det reservert bord på Gründer for en tid fremover, sjekk det:-)
Anonym bruker Skrevet 9. august 2009 #3 Skrevet 9. august 2009 Jeg har også lyst til å hive meg med. Neste treff er altså 19.aug da. Er det helt innerst der pleier å sitte? Ned den trappa?
Anonym bruker Skrevet 13. august 2009 #4 Skrevet 13. august 2009 neste treff er onsdag 19 august kl 19? og deretter onsdag 2 september kl 19? men noen må ta over og reserve bord og slikt ellers blir det ikke noe treff?
Anonym bruker Skrevet 14. august 2009 #5 Skrevet 14. august 2009 Var på Gründer i går i et annet ærend og fikk samtidig bekreftet at det var reservert bord for videre treff. Neste treff er dermed onsdag 19. august kl. 19, bruker å sitte helt innerst i lokalet - i "vinkjelleren" . Har ikke vært på mange treff selv, men tar meg den frihet å legge inn treffdata siden det ser ut til at de som stod for dette tidligere har fått sine små .
Lillenurk No.2 Skrevet 16. august 2009 #6 Skrevet 16. august 2009 Uff, jeg jobber turnus og har selvsagt kveldsvakt på onsdag og onsdag om to uker. Men håper jeg får anledning til å være med senere. Håpe dere andre får en fin kveld!
Gjest Skrevet 16. august 2009 #7 Skrevet 16. august 2009 jeg kan kanskje komme, men skal til Narvik på UL, så kan hende jeg er sliten på kvelden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå