Zeke Skrevet 4. august 2009 #1 Skrevet 4. august 2009 Jeg trudde jeg var 6 uker men legen sa jeg var bare 5 uker på vei. Alt så ut slik han forventet i uke 5 men jeg fikk jo posetiv test for 2 uker siden , da var jeg jo bare 3 uker på vei??? kan dette stemme? Skal tilbake neste tirsdag
freia *overtid* Skrevet 4. august 2009 #3 Skrevet 4. august 2009 Heisann!!! Er vel sant hvis UL viser det, vel.... Du får se neste tirsdag hva han sier da. Lykke til:-))
Zeke Skrevet 4. august 2009 Forfatter #4 Skrevet 4. august 2009 Jada hadde bare forventet å se et lite hjerte he he kan liksom ikke huske at me hadde sex på den tiden heler men vi hadde vel det da. Er bare kjempe glad for at det ser bra ut nå og at legen min tok ting på alvor ang dette at jeg er livredd for dette. Så han sa at jeg kunne få den oppfølgingen jeg ville. Så nå er det bare å telle ned til neste tirsdag så satser jeg på at det banker et lite hjerte eller to da, kanskje det er to der siden jeg fikk så tidlig posetiv test??? Fikk med et bilde å spør du meg ser det ut som en liten dinosaurus ;P
KR0705 Skrevet 4. august 2009 #5 Skrevet 4. august 2009 Jeg opplevde akkurat det du beskriver. Skulle vært 6+3, men kunne ikke se et hjerte slå. Kom tilbake uka etter og da var jeg 6+3 mente hu. Men de vokser i rykk og napp i begynnelsen. Det kan forandre seg fort.
Bumblebeee Skrevet 4. august 2009 #6 Skrevet 4. august 2009 Bare sniker her jeg, hører ikke til her enda... Jeg ble også satt tilbake på tidlig UL. Trodde jeg var 7+3 men legen sa 6+5. Men det justerte seg etterhvert og min egen termin stemte bra Godt å høre at alt så bra ut!
Zeke Skrevet 4. august 2009 Forfatter #8 Skrevet 4. august 2009 Takker jenter. men er det ikke litt rart at jeg testa posetiv i uke 3 da? evt
Wera72 Skrevet 5. august 2009 #9 Skrevet 5. august 2009 Å teste tidlig uke 3 er tidlig men ikke umulig. Jeg testet ¨på 9 dpo dvs 3+2 og det er bare 1 der inne.Lykke til.
indigomamma Skrevet 5. august 2009 #10 Skrevet 5. august 2009 Jeg har teste positivt alle 3 gangene etter 14 dager. og har flere venninner som har gjordt det samme. noen skiller ut mere hcg enn andre
Zeke Skrevet 5. august 2009 Forfatter #11 Skrevet 5. august 2009 Ok , jeg fikk jo kjempe blått kryss med engang, så derfor trudd ejge at jeg var 6 uker på vei, så håper den ikke har stoppet opp men at den vokser slik den skal, dette barnet er så ønsket og lengtet etter av oss og storebrødre he he. Krysser fingre for at det er et bankende hjerte der til tirsdagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå