♥Axinija♥ Skrevet 4. august 2009 #1 Skrevet 4. august 2009 ...eller er dette fysisk umulig?? Jeg begynte å kjenne dette veldig godt i natt, og det har ikke gått over... Kommer takvis ubehag/stikkinger i nærheten av lyskeområdet, på begge sidene...kan ikke huske å ha kjent noe lignende, er dessuten 7 år siden jeg gikk med sønnen min, så jeg husker ikke hvordan det var da.... Noen som vet?
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 4. august 2009 #2 Skrevet 4. august 2009 Hei,fikk samme symptomer som deg 4 dgr etter eggløsning. Pluss sårhet i brystene og lett halsbrann. Var 12 år siden sist så visste heller ikke hva som var vanlig. Men det kan jo se ut som om du vil få en positiv test snart da. Lykke til, håper jeg kommer raskt etter.
Going strong Skrevet 4. august 2009 #3 Skrevet 4. august 2009 Hei,jeg også fikk det nå denne gangen.Men husker ikke hvilken dager etter EL.Blir spennende dette her.Husker dem smertene fra sist svangerskap,men da var jeg langt utti.
♥Axinija♥ Skrevet 4. august 2009 Forfatter #4 Skrevet 4. august 2009 Takk for svar! Testet med CB i morrest, kom en svak strek, men mistenker at det er en skyggestrek....så testingen fortsetter! Er ganske optimistisk pga den takvise murringen jeg har hatt i to dager, er for tidlig til at det skulle skyldes tanta...er ikke til å legge skjul på at jeg blir svært skuffet dersom tanta skulle komme til tross for dette! Masse lykke til begge to, håper det klaffet for oss alle denne PPèn.. Nå skal jeg kose meg med bladet "Gravid" som sambo kjøpte til meg på butikken idag....han er søt....
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 4. august 2009 #5 Skrevet 4. august 2009 Hei Axinija Gutt03+1MA+1SA 3.PP Jeg fikk ligamentsmerter veldig tidlig sist gang jeg ble gravid, mener å huske de begynte noen dager før IKM, omtrent på det tidspunktet jeg testet positivt, altså 4 dager før IKM. Kjente de veldig godt da og spurte noen andre inne på 1 tri om de hadde opplevd det... Det var noen som svarte at de trodde man kjente det ekstra godt siden jeg nettopp hadde vært gravid (3 mnd på vei) og at livmoren nettopp hadde trukket seg sammen - og når de da strekker litt på seg, kan det være vondere, eller man merker at det er vondere da de nettopp har vært litt strukket og så trukket seg sammen og så skal de strekke litt på seg igjen. Ååååå - jeg krysser fingrene for at den sitter helt ut denne gangen!!! stooooor klem fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå