Lillepusen-78 Skrevet 4. august 2009 #1 Skrevet 4. august 2009 Sønnen min er 10 mnd, og sover fremdeles på vårt soverom. Gruer meg til å legge ham på eget rom. Synes rommet hans er så langt unna vårt, i tillegg til at det blir mer tungvint når han våkner på natten osv....
Gjest yrild Skrevet 4. august 2009 #2 Skrevet 4. august 2009 de anbefaler jo å sove på samme rom til de runder året, så ikke stress med det du :-) Vi gjør vel alle det som er best for bade barnet og oss, om det er separat rom, samsoving eller eller eller...
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 4. august 2009 #3 Skrevet 4. august 2009 Flisa sover fortsatt på rom med oss- synes det er veeeldig praktisk og greit; slippe å stå opp av senga og gå avgårde for å stappe smokk eller roe ned, kan bare strekke ut armen og sove videre;) Koselig også da, å bli vekket om morgenen av det blide fjeset som stikker opp av senga og babler i vei!
Sunnybeach4gull :) Skrevet 4. august 2009 #4 Skrevet 4. august 2009 Heya! Vi hakke fådd gjort ferdig barnerommet enda, i tillegg til at d e uti gangen på en måte, så gutten våres sover enda inne hos åss :-) Å ikke nåkk me d, de siste timan av natta ligge han til og med i armkroken å kose ;-) Stresse ikke med å fløtte han over, å d e absolutt ikke "skadelig" å ha dm på soveromme våres til dm e over året ;-) Kommer til å fløtte han om ca. 1 mnd vil æ tru ;-) Han e nu straks 9 mnd ;-)
mamarama og lille banan Skrevet 4. august 2009 #5 Skrevet 4. august 2009 Lille banan er 9 mnd, og sover fortsatt hos oss. Sånn blir det nok en stund til. Det andre soverommet er nemlig ikke pusset opp ennå
Lillepusen-78 Skrevet 4. august 2009 Forfatter #6 Skrevet 4. august 2009 Takk for svar Kommer nok til å drøye iallefall et par måneder til... Kommer nok til å bli et utsettelsesprosjekt.... ;-)
Gjest Skrevet 5. august 2009 #7 Skrevet 5. august 2009 Småen er 10mnd og sover på same rom som oss. Det kjeme han til å gjere ganske lenge og...(så sant det ikkje skulle skje noke som gjer at det ikkje går). Godt muleg vi deler rom fram til han er i allefall 20mnd, men det tar vi nok litt etter kvart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå