lundis Skrevet 4. august 2009 #1 Skrevet 4. august 2009 Jeg er nå i min første pp, og er veldig spent på hvordan kroppen min vil oppføre seg når den ikke får sin daglige dose hormoner fra p-pillene. Dersom jeg går tilbake til mine normale sykluser med en gang, venter jeg EL i løpet av de neste dagene. Derfor lurer jeg: har dere alle tydelige symptomer på EL? Før eller under EL..? Er det mulig å ha EL uten å merke noe til det..?
*shehasmyheart* Skrevet 4. august 2009 #2 Skrevet 4. august 2009 Hei:) og først, masse lykke til med prøvingen:) Jeg kan ikke si at jeg alltid merker så mye til el. Noen ganger, andre ganger ikke. Så jeg har gått til innkjøp av el-tester de siste mnd. Greit å vite liksom. Bruker clearblue sin digitale. Den skal være 99% sikker. Ikke blitt gravid enda da. Er 3 pp nå. Lykke til videre:)
KnertiMagen Skrevet 4. august 2009 #3 Skrevet 4. august 2009 Jeg har veldig kraftige symptomer på el. Er som om eggstokkene står i brann! haha=D Men det er kun en dag da heldigvis:)
Gunner Skrevet 4. august 2009 #4 Skrevet 4. august 2009 Jeg har alltid trodd at jeg ikke har hatt det, fram til jeg hadde det nå. Kjente det utrolig godt! Slimete utflod, og jeg hadde smerter i begge eggstokkene. Men heldigvis varer det ikke særlig lenge.
Tjukkemagen *m/jente 1.mai* Skrevet 4. august 2009 #5 Skrevet 4. august 2009 Jeg har aldri kjent EL noen gang, så du kan fint ha EL uten å kjenne det. Jeg temper for å finne min EL, eller tar EL tester, men synes det er vanskeligere enn å tempe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå