Ranveig R Skrevet 4. august 2009 #1 Skrevet 4. august 2009 Lille har for første gong på 11 mnd lagt ordentleg på seg, 500g på 1,5 mnd ) Så no er ho 85 cm høg og 10,5 kg. Kva med ditt barn?
❤lille stjerne❤ Skrevet 4. august 2009 #2 Skrevet 4. august 2009 Min er 22 mnd, men for 1 mnd siden vippet hun mellom 10,9 og 11,0 kg. Når jeg veier henne på vekta hjemme i dag er hun 11,2. Lenge siden sist hun ble målt, men tipper hun er rundt 85 cm nå. Klærne i str 80 begynner å bli snaue, mens 86 fortsatt ofte må brettes på ermene/bena. Hun har lagt godt på seg fra hun var baby og vært i såkalt "godt hold" hele veien.
Bebés'ilvousplâit Skrevet 5. august 2009 #3 Skrevet 5. august 2009 Hei! Lillesnuppa vår veier 12 kg på vekta hjemme og jeg har målt henne til 80 cm mens hun sto inntil en vegg (men der må det nok legges inn litt slingringsmonn siden hun ikke akkurat har for vane å stå stille). Hun spiser godt og er godt polstret, for å si det slik, liten og butt Hun bruker alt fra 86 til 98 i klær, kommer veldig an på plagget.
Aliena Skrevet 5. august 2009 #4 Skrevet 5. august 2009 15 kg, vet ikke hvor høy han er nå, men tipper rundt 90 cm. Stor gutt, med upåklagelig matlyst;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå