Gå til innhold

HVA er ballespreng??? hehehe... UT

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skrevet

Når gutten ikke har fått tømt seg på en stund eller er veldig kåt, er dette et uttrykk for det.

Føler han er full av sperm (ballespreng).

Skrevet

Er dette reelt egentlig?

Skrevet

Å ja ja, dette er reelt.

Det er ikke lett når tanken er full skal jeg fortelle deg ;-)

Skrevet

Hvor lang tid tar det før den er full da? ER det slik at menn MÅ tømme seg så og så ofte, egentlig? Og HVOR ofte? Jeg har nemlig spurt sambo og han påstår det ikke er slik at man blir så fylt opp at man absolutt må tømme seg. Ellers har han bare glemt hvordan det var, for nå har han fått sex daglig i mange år;)

Skrevet

Det at vi først og fremst "må" tømme oss skyldes selvsagt at vi blir kåte( mye oftere enn dere kvinner sies det).

Det er nok ikke no "tidsaspekt" på det men det er klart at for mitt vedkommende så kan det ikke gå lengre enn ei uke....

Men ballespreng vil jeg vel heller si at det er det at vi rett og slett ikke har fått tømt oss over lengre tid og da sier "kroppen" fra om at nå må noe ut....

Men når vi går hver dag og tenker på sex så er det klart at det ikke tar lang tid før man må "gjøre noe"...

Men joda, mannen din er heldig han som får sex daglig....

Annonse

Skrevet

Du daddy-oh, dersom mannfolk ikke tømmer seg vil det eventuelt bli lekkasje?

Skrevet

Hehe, godt spørsmål 16:01

Det er vel derfor vi MÅ få det ut før det blir lekkasje..

Har heldigvis ikke opplevd lekkasje ennå, hehehe

Skrevet

Neida, det blir ikke lekkasje. Det vil etterhvert "gå tilbake", er ikke sånn at det fylles og fylles for at du MÅ få det ut!

Skrevet

Kan man ikke få utløsning i søvne om man ikke får det ut? Hørte ihvertfall noen som fikk som råd mot våte drømmer å tømmes litt oftere på dagtid:) Har også hørt at makstiden for en normalmann er et par uker uten utløsning før det nærmest kommer av seg selv:) Dette kan godt være bare tull da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...