Gå til innhold

Tidlig UL-Viktig med god info

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var i dag å tok UL fordi jeg var usikker på hvor langt på vei jeg er..Jeg visste at jeg var enten 5+4, eller 11+5. pga en veldig sen mens sist ble jeg litt usikker og ville ta en tidlig UL, fordi jeg har vært igjennom 2 risikosv.skap før behøver jeg tidlig oppfølging!

Jeg fikk UL og fikk se en forstørret livmor med fostersekk. men INGEN foster sier legen. Det er fryktelig å høre disse ordene før legen har sagt grunnen først.

Han sa han skulle komme tilbake til det da jeg hadde kledd på meg.

Han sa omsider at det har to utveier...enten at det har vært et embryo og det er "dødt" eller at det er såpass tidlig i sv.skapet.

Huff, dette var fryktelig å høre! men siden jeg visste at man ikke kan se noe såpass tidlig som uke 5+4, kunne jeg trøste meg med at lilleert er for liten enda for en photoshoot;)

Jeg så på ansiktet til kjæresten min at han fikk høre noe han absolutt ikke ville høre. vi tok en test til for å roe ned alle tanker..testen viser fortsatt 2 flotte klare streker som forteller mer enn andre streker! :D

Der kan man se hvor viktig GOD infomasjon er FØR undersøkelser!

Dette er til dere som velger å ta tidlig ul,og som kan slippe å gå i mange uker å være redd!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...