Gå til innhold

Andre med pappadalt-tendenser?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trodde først det var fordi han var såpass mye med meg, at det var sååå stas når pappa endelig kom inn døren. Men vi har hatt tre ukers ferie, og pappa har vært mer poppis enn mamma. Strekker armer mot pappa, og bare gjemmer nesa i skulderen hans når jeg spør om han vil komme.

Jeg er ikke sår eller fornærmet, jeg syns det hele er veldig søtt og koselig. Og jeg syns det virker veldig slitsomt å ha en som bare er "mamma, mamma og mamma". Det kan fort endre seg, og han finner seg fint i å bare være med mamma også....heldigvis.

Men jeg syns jeg leser om alle babyene her inne som bare skal legges av mamma, seperasjonsangst fra mamma, osv. Andre med pappadalter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tulla her er definitivt en pappadalt! Det har hun vært siden hun var ganske liten. Jeg synes det er kjempekoselig at de to trives så godt sammen.

Skrevet

kunne gitt fra meg ALT bare for å fått det gliset hun gir pappan sin når hun ser han.

bare hun hører stemmen hans så blir ho så vill at ho slår seg uten å merke det.. spreller med hele kroppen.

akkurat som om hun skal fortelle han alt som har skjedd hele dagen.

da ei venninne av meg passet datteren min i går 1 time (jeg går på skole så hun skal være dagmamma) da mini så meg så var det litt glis, men hun ble veldig hyper da jeg tok henne opp.. også da virket det som om hun skulle fortelle.

men ikke på samme måte som med pappan. men sånn er det jo bare. føler alle unger i den alderen er sånn faktisk.

Skrevet

Jepp,Ballus er heelt gærn etter pappaen sin,koser seg masse med mamma,men ingenting er som pappa for tiden.. Hyler av fryd og spreller som en gal når pappa kommer!! Koser og borrer nesa nedi halsen på pappa! En skikkelig pappagutt:)

Trodde dette bare var Ballus,kult å høre at det er flere:)

Skrevet

Heter han Ballus eller er det kallenavn? Uansett er jeg interessert i å vite bakgrunnen:)

Skrevet

Haha...Han heter ikke Ballus,bare et kallenavn.Vi er begge fra nord og da utales og høres kanskje Ballus litt anderledes ut enn det ser ut når man leser det:) hehe..

Vel,Bakgrunnen vet jeg egentlig ikke,bare ble sånn når han kom ut av magen,Vi begynte å dikte "Ballus Ball"-sanger,fordi vi var skrekkelig dårlig på å huske barnesanger,dette gjaldt vel helst pappan:)

Ja,vi fra nord er ganske rare,men har bodd i oslo-område i snart 15 år:)

Litt artig at du spør:)

Skrevet

Syns Ballus er et topp kallenavn, skulle ønske jeg kom på det selv:) Som navn er jeg imidlertid mer skeptisk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...