Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hulda er jo noe helt annet enn poppisnavnene som er i bruk nå. Men - jeg klarer ikke å synes at det er noe pent eller koselig med det navnet. Det høres så veldig tungt og gammelmodig ut. Eneste måte å oppkalle måtte være å bruke det som 2. fornavn - kun på papiret.

Annonse

Ikke mitt favorittnavn, men når det er oppkalling etter mormor så synes jeg det er superkoselig!! :) Uansett; et mye finere og stødigere navn enn Emma, Sara, Thea, Sofie etc som finnes overalt!

Og, når jeg smaker litt mer på navnet, så er det slett ikke så verst:)

Det går fint an! Vet om en liten 1 år gammel jente som heter det. :)

Spesielt når det er oppkalling blir det enda bedre.

Navnet minner meg en del om Huldra,men jeg tror det er et navn som bare blir bedre og bedre. Tommelen opp for at hun kan hete noe annet enn alle andre!! :)

Annonse

JA!!! helt klart at det går an! :D supert at noen tar i bruk de gode gamle navnene synes jeg, og enig med rampongi at mange av dagens navn er litt for fancyschmancy - bra det er noen "guttete" jentenavn der ute også, hvis du skjønner hva jeg mener - eller i hvert fall noen som ikke er helt rosa med glitter på, hehe ;-) hun slipper i hvert fall sikkert unna etternavnsinitial-forbannelsen, den er jeg så redd for selv på småjentens vegne ;-)

stå på, Hulda er tøft! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...