Gå til innhold

FLERE TROR AT DE SENDER UNGEN SIN I FEIL BHG?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uff , blir kjempelei meg her- selv om det er innkjøringsfasen så lurer jeg på om folk er kompetent til å ta imot så små barn - dattera mi er jo ikke eldre en 1 år - synes d er uansett vanskelig å sende hun avgårde men må jobbe igjen...! Sitter her på jobben og hører at hun ramler og slår seg får de passer ikke på og det gjør det neppe bedre. Så har de ikke routiner på å sove og spise- de er rett og slett ikke vant med så små barn tror jeg altså...er det mulig å bytte plass? Noen vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, det høres ikke noe ok ut. Det er ikke noe godt å sitte på jobben og prøve å konsentrere seg når man ikke føler seg sikker på at det kjæreste man har i verden blir tatt godt nok vare på.

Ut i fra det du skriver er det vanskelig å si så mye konkret. Jeg tenker bare på det at akkurat i starten er jo alt gjerne litt kaotisk i en barnehage når alle skal bli kjent og ungene skal venne seg til en ny situasjon osv. Sånne ting pleier å gå seg til veldig fort.

Men hvis du synes at problemet strekker seg utover dette og du virkelig mener at dette ikke er det rette stedet for henne å være på så ville jeg først og fremst tatt kontakt med styreren i bhg og prøvd å få en samtale rundt dette du bekymrer deg for. Hvis du ikke kan gjøre det eller du føler at det ikke hjelper på situasjonen kan du ringe barnehagekontoret i kommunen der du bor og høre hva som evt er alternativet. Finnes det flere barnehager å velge mellom der dere bor? Er det noen mulighet for å få byttet til en annen barnehage, kanskje en mindre barnehage med færre barn eller erfaren småbarnsavdeling.

Familiebarnehage er kanskje et alternativ.

Skrevet

takk for sympatien ...:-) blir jo bare kallt "hønemor" her på kontoret... uff nei - for en forferdelig dag etter en natt med kun 3 timer søvn ...klage klage .... det som er så pyssig det er jo og at det er en familie- bhg!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...