Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

har ikke tid til å klemme og kose på mamman sin i det hele tatt.. fikk 2 min istad før hun måtte ned og leke videre.

hun ser bare rart på meg når jeg legger meg ned på gulvet sammen med henne.

ser ut som hun har en strategisk lek faktisk. hehe..

flere så viktigperer? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tassen min er 7 mnd nå han også, og har det veldig travelt om dagen. Trenger ikke ligge på gulvet med ham gitt, han vil helst suse rundt på gulvet her i fred ;)

Amming når det er andre til stede er det bare å glemme, så her er det pupp bare morgen og kveld nå, i ro og mak i senga :)

Skrevet

Flisa er snart 10 mnd og kos har vært ut i flere mnd allerede. Så her må jeg snike meg til ti-sekunders-koser innimellom, og som regel er det mer enn nok, og hun begynner å klatre oppover brystet mitt istedet;)

Skrevet

Min har vært sånn - og er det som regel ennå, men har blitt en skikkelig mammadalt i det siste og henger rundt bena mine nesten konstant. Når vi leker, ligger hun oppå meg og turner og ellers vil hun helst sitte på armen. Ikke for å kose, absolutt ikke, men virker som det er morsommere der oppe i høyden :) Kos har hun sjelden tid til, kanskje på kvelden når hun er trøtt, da hender det hun avser et minutt el to :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...