☆ gullverdt <3 Skrevet 4. august 2009 #1 Skrevet 4. august 2009 noen som vet hvor de selger dette på sørlandet?aust-vest agder?
En,to,sju,ti Skrevet 4. august 2009 #2 Skrevet 4. august 2009 Jeg kjøpte vårt på BarnasHus i sandvika. Bærum. Men det er litt langt unna da. Vet at de har nettbutikk så kanskje du får det der?
☆ gullverdt <3 Skrevet 4. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 4. august 2009 hm ja de har barnas hus her og men ikke det setet... ser jeg skrev litt feil mente recaro ferrari setet.
☆ gullverdt <3 Skrevet 5. august 2009 Forfatter #5 Skrevet 5. august 2009 tusen takk for svar M&K?Påsan <3 per hagen,hvor ligger dette?
Mammaen til Isak Skrevet 5. august 2009 #7 Skrevet 5. august 2009 Så vidt jeg vet, holder Per Hagen bare til i vest agder, de har nettside om du googler. Bilutstyrs butikk. Ligger på Mjåvann mellom Kr.sand og Brennåsen... Men, jeg tror det setet selges hos andre lignende butikker også i aust, om du holder til der )
nr 2 på gang i mai Skrevet 5. august 2009 #8 Skrevet 5. august 2009 Det ligger ett par nye ute på Finn.no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå