Gå til innhold

Nå har jeg det ikke godt:(

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er en 3 barns mor som ønsker meg flere barn. Mannen min ønsker ikke flere. Syntes ikke vi har tid og råd til flere.

Nå er det to dager siden siden mens skulle vært her, har vært kvalm i en uke. Jeg er så nervøs, så det kan hende det er derfo mensen ikke er her. Snakket med mannen min i stad og sa at mensen ikke var kommet. Svaret jeg fikk var at han ville ikke ha flere. Skulle ønske han var litt støttende. Vi bruker kondomer, for ca to uker siden brukte vi noen nye, og både jeg og han reagerte på at det var mye kliss utenpå etterpå. Så det er jo ikke noe jeg har gjort,men vi begge. Blir så trist når jeg må gå igjennom dette alene.

Hvis jeg er gravid gruer jeg meg for hvordan det blir. Jeg tar ikke abort!!

Måtte bare få ut litt følelser. Har ingen å snakke med om dette.

Får ta en tur på apoteket når minsten våkner.

Fortsetter under...

Trodde jeg skulle bli glad, men jeg er kjempe lei meg. Ikke gravid. Hvis vi skulle fått fler, måtte det blitt nå, med et uhell. Mannen min skal sterilisere seg. Det er så vanskelig, jeg ønsker meg veldig flere. Men ikke han. Jeg blir så lei meg når han snakker om sterilisering. Kommer ønsket og savnet etter flere til å gå over, eller skal jeg alltid gå med denne følelsen?

Uffda...hørtes virkelig ut som om du har det veldig vondt no...Prøv å snakk litt mer med han,ivertfall om det å sterilisere seg.Det er jo et stort skritt å ta,og siden dere har et forhold burde jo begge to være med å ta den avgjørelsen.Men du må jo og respektere at han ikke ønsker seg flere barn,Men ikke mas på han,ta det heller opp litt senere og fortell han om hva du føler rundt alt dette du tenker.Det er ikke så mangen råd å gi en å si at dere må snakke sammen om hva dere vil og følelsene deres rundt dette.Sånne ting er ikke lett...men ønsker dere Lykke til

Jeg skjønner at du har det vondt akuratt nå. Du ønsker deg jo barn og ønsket at du var gravid nå.

Jeg tror ikke det savnet går over, men heller blir sterkere. Jeg tror at man bare ikke føler seg ferdig med og få barn.

Jeg venter nr 5 og jeg følte meg ikke ferdig med og få barn. Jeg tror man får den følelsen av at nå har jeg fått de barna jeg ønsker og da vet man at man er ferdig. Og følelsene tilsier også at nok er nok.

Så jeg ville vel bare sagt det som det var at jeg ikke hadde følt meg ferdig med og få barn og at du ikke ønsker at han skal sterilisere seg da.

Skjønner deg så inderlig godt. Jeg og mannen min fikk to flotte gutter for 13 og 15 år siden. Jeg har aldri følt meg ferdig! Ønsket meg nr tre, men han syntes at to var nok.

I fjor fikk han steriliseringstime til jul. Vet søren ikke hva som skjedde, men timen ble avbestilt, og vi venter nr tre. Jeg synes jo det blir et alvorlig hopp mellom nr to og tre, men det ble jo bare sånn, da.

Jeg er veldig spent på om jeg føler meg ferdig etter dette barnet. Merkelig, den følelsen av at man liksom bør ha en til.

Vel, sikkert ikke noe godt svar, annet enn at det er ment som en forståelse av hva du føler.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...