CiljaS Skrevet 4. august 2009 #1 Del Skrevet 4. august 2009 1. Nov: Gloria86 ani-ell Volcano beibiboom Bidleba Lille-knøtte Mam again! 2. Nov: FanteFrøken Harmonica 11 Moden fersking Odavi Ramona81 3. Nov: Makkapakka Tussi Manga lille_nurket 4. Nov: Teppy Kari. K. siid Ouagadougou (UL-termin) Troika (flyttet hit fra 6.11) 5. Nov: Fru P (ul i uke 14 flyttet til 3. nov, ul i uke 20 flyttet til 30. okt) Barebare Mrs. m alm Ann71 Livenja 6. Nov: 7. Nov: mum Baremeg...! Spent mamma! 8. Nov: gulletmitt09 rugesjuk TinkerBell79 Trappetrollet.... Npr 9. Nov: Ønskebarn3 venusstjernen Alis med baby i magen<3(Ny termin dato etter legebesøk) 10. Nov: Minstemann er på vei sommerogsol lill&bittelill Erika79 TheaMor85 Tinkerbell87 Skogshuldra (UL termin.) 11. Nov: Fru_Kristiansen Void anki fant gullegget Sivert 12. Nov: luckymommy overraskende på vei med nr 2!! Jannicke-H (med nr.3) iden og lille, nr.1 13. Nov: lv-79 med nr.4 ) Kate2 -førstemann Nina-Helene89 - Førstemann. 14. Nov: Bemy, venter nr 3:o) awenka84 Kari&kula - førstemann 15. Nov: maeve har jente i magen! Ein T Lill 1977 16. Nov: Emilmamma - 2pp (har bare brukt kalkulatoren her inne...) Annka 17. Nov: Har ikke vært hos lege ennå, men kalkulatoren sier at jeg har termin her. Jahoo Tonebf Lillemor - håpefull! Elinhw (antatt termindato) Arliem 18. Nov: Randi-Elin CillaC (regnet ut selv, vet ikke UL termin enda) Cilja S jordbærpiken77 19. Nov : Marthe92 - UL 18juni 20. Nov: lucky1 :-D Bjølsen 21. Nov: Tornerose2 Maipiken Tigerlise77 22. Nov: Fairydust Amy09 Lille frø (Termindatoen ble flyttet to dager etter UL) Shauri - ble flyttet 1 dag på UL, venter en liten prins! 23. Nov Nov:lillemamsi ( nr to på vei caviro89, førstemann:D Snohvit86 Gravid:o) Trille med en liten en i magen 24. Nov: Ginger/07+nov09 sunbeamen.snart mamma til 2 (usikker termin.) wimsey*FØDT*gravid igjen* silly-boy med gutt! 25. Nov: Go`klump (nr. 3) Rattatta Snart en liten en? Latskaus (før ordinær UL :-)) 26. Nov: Har regna meg fram til denne datoen med terminkalkulatoren, så ikke så veldig sikker... Jeg er ele og dette er min første! Holly76 millemor79 (etter ul) 27. Nov: HøneMamman har huleboer (igjen) Dykkedama:) 28. Nov: vimsi78 Maramara snart nr3 29. Nov: Mini and me 30. Nov Mamsen og litjen Tingelingrid lille-knøtte livenja silly-boy venter gutt! lille frø, novemberbaby Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140463310-terminliste-ny-4-august-2009/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå