Prins08&Prins10&?12.1pp Skrevet 4. august 2009 #1 Skrevet 4. august 2009 Vi har en sønn på 9mnd fra før. Er inne i vår 2pp,sklir nok inn i den 3 til helgen. Kunne nok egentlig tenkt å begynne prøvinga før men jeg ville bli i "orden" etter fødsel før vi begynte(få igjen mens og se at alt var som det skulle). Vi har ikke prøvd så veldig disse 2mnd men har ikke jeg vært dårlig så har min sambo vært dårlig.
pagoda m/ny spire Skrevet 4. august 2009 #2 Skrevet 4. august 2009 vi prøver på to tette har ei tulle på 8 mnd og en på 3år så vi får liten aldersforskjell på barna! dette er vår første pp og vi prøver når det er sjangs for det men, ikke med el-strimler osv. (gir kroppen en fair sjangs først)
Bumblebeee Skrevet 4. august 2009 #3 Skrevet 4. august 2009 Hva regnes som tette? Jenta vår er 11 mnd og vi er i 3pp.
Prins08&Prins10&?12.1pp Skrevet 4. august 2009 Forfatter #4 Skrevet 4. august 2009 Bumlebie ♀08, 3pp: blir jo 2 tette på dere da... Vet ikke helt hvilken alder de beregner på det jeg. Men om det skulle klaffe for dere nå så blir det jo bare 20mnd mellom de:)
Novemberknøttprøverigjen Skrevet 4. august 2009 #5 Skrevet 4. august 2009 Da er vi omtrent likt. Vi har en sønn på 8 mnd, og vi er i 2pp. Hadde eggløsning i går og har kosa oss ordentlig;-), så kanskje den sitter??? Hehe, lov å håpe:-)
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 4. august 2009 #6 Skrevet 4. august 2009 Jeg har en gutt på 7 mnd og vi er på slutten av 2.pp på nr to. Er veldig spent nå. Tror vi traff el veldig godt;-) Føler litt symptomer også, men er jo veldig usikker da;-) Veldig spennende ihvertfall!!!!! Lykke til til alle:-)
lille_Harepus Skrevet 4. august 2009 #7 Skrevet 4. august 2009 eldste er 18 mnd og håper spiren sitter denne mnd. Blir ikke kjempe tett, men nærme
Prins08&Prins10&?12.1pp Skrevet 4. august 2009 Forfatter #8 Skrevet 4. august 2009 Vi får tro den sitter novemberknøtt:) Virker jo som dere traff ba da:)) Tror nok ikke jeg har fått noen leieboer... Har noen syke luftsmerter og håper i grunn jeg ikke har noen leieboer. For skal dette fortsette framover så vet jeg ikke om jeg holder ut. Så håper det bare holder på fra til helga. Skal ha mens da. Ellers ås er jeg spådd av flere til å bli gravid iseptember. Så får tro det skjer noe innen da. Håper egentlig på neste pp,men om det skal bli september så blir det 2pp'r til... Masse lykke til allesammen...
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 4. august 2009 #9 Skrevet 4. august 2009 Blir ikke sånn kjempe tette,men har en på snart 1 år og er igang med prøving.Ikke brukt prev siden mensen kom tilbake i desember. Skal ha fryseforsøk neste syklus,så er vel i gang om ca 2 uker:-)
Stolt mamma! Skrevet 4. august 2009 #10 Skrevet 4. august 2009 Jeg melder meg og på her! Gutten min nærmer seg 10mnd - å nå vil me at han ska bli storebror!!! Trodde spiren sko sitte denne perioden - men ser dårlig ut...
Liten januarspire - nummer 4 Skrevet 4. august 2009 #11 Skrevet 4. august 2009 Planen var 2 tette, men i å med at jenta vår nærmer seg 2 år, så er det ikke akkurat 2 tette lengre :\
bittelill Skrevet 6. august 2009 #12 Skrevet 6. august 2009 Vi har en gutt på 1 år, og i går og i dag har jeg testet svakt positivt Vi har vel ikke egentlig prøvd på to tette, har diskutert det fram og tilbake og ikke blitt helt enige med oss selv, men nå ser det ut som det er realitet... Ikke sååå rart kanskje med 0 prevensjon og mye kos siste måned men. Jeg er veldig spent på hvordan det blir, er veldig sliten nå, så håper ikke det blir slik at jeg ikke kan føle meg uthvilt før langt inn i 2011 nå Men vi får se. Dessuten mistet jeg i 2007 når jeg hadde svake positive tester, så er litt usikker på om det vil holde denne gangen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå