Gå til innhold

Pèg-Pèrego

Anbefalte innlegg

Har hørt så mye positivt om denne trilla. Så nå er tida inne for å kjøpe den!

Er det noen som vet om de selger den på happyland eller babyproffsen i sverige? Og evnt pris på den der?

Kan jo ringe å høre også, men om noen her har handlet der så..

Setter pris på svar:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140462626-p%C3%A8g-p%C3%A8rego/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

kjøpte på pingpong-online.de Sett mange her inne med delte meninger om nettsiden. Jeg for min del har bare positiv erfaring. Det tok ca 10 dager før de sendte vognen men når den først ble sendt så hadde jeg den i løpet av 3-4 virkedager. Så drøyt 2 uker fra bestilling til den var på posten.

Spurte om de ikke kunne skrive på at det var en gave så jeg kansje slapp toll og moms og det gjorde de!

Skal du kontakte de etter evt bestilling så er det lureste å ringe først å deretter kommunisere pr mail...det er værtfall min erfaring :)

Sånn som euroen var da jeg kjøpte for ca 4 mnd siden så kom det seg på 1900kr...aner ikke hva det blir nå. betaler man med kort på forhånd så får man rabatt. Prisene på nettsiden deres er inkl tysk moms, når du krysser av for å sende til Norge så trekkes tysk mva automatisk vekk fra prisen.

Skulle tro jeg var betalt for å reklamere for denne nettsiden, ble langt dette :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...