ms.førstegang Skrevet 3. august 2009 #1 Skrevet 3. august 2009 Jeg har de siste dagene, vært ekstremt oppblåst, raper, fiser mye Sorry detaljer.. Og har hatt på følelsen av at det er noe på gang.. Men jeg tror jeg hadde eggløsning fredag? Fikk plutselig mye utflod ect. Hadde "Mens" (bare brunlig utflod) i 3-4 dager, for ca 3 uker siden.. Er det mulig at jeg kan være gravid? Kan man virkelig merke slike symptomer så tidlig?? Har dere (som har vært gravide før) hatt en ordentlig følelse/visst at dere var gravide før dere tok test?
*shehasmyheart* Skrevet 4. august 2009 #3 Skrevet 4. august 2009 Alt er mulig:) Jeg har vist det alle gangen. En følelse en får. Kan ikke forklare den. Vært sånn for meg ihvertfall. i første svangerskap hadde jeg " brun blødning" (gammelt blod), i noen dager. Skjønte ikke så mye. Så fikk en innv. ul. Som viste at jeg var gravid:) Hva føler du selv? Er jo ikke farlig å ta en test;)
ms.førstegang Skrevet 4. august 2009 Forfatter #4 Skrevet 4. august 2009 jeg føler selv at det er noe på gang.. Får sånne små kvalme stikkinger som ikke varer lenge, stikker litt i livmora.. Og når jeg legger meg i fosterstilling om kveldene, med beina inntil magen er det ubehagelig.. Jeg har ikke ømme pupper eller noe da.. Men er det ikke tidlig å teste??
*shehasmyheart* Skrevet 4. august 2009 #5 Skrevet 4. august 2009 Det kommer jo ann på om det virkelig var en menstruasjon du hadde? Ikke sikkert det var det....?
ms.førstegang Skrevet 4. august 2009 Forfatter #6 Skrevet 4. august 2009 Det aner jeg jo ikke da.. Men det var ikke sånn at jeg måtte bruke bind, bare truseinlegg.. Bare brunt, aldri friskt blod som det pleier .. Hmm
*shehasmyheart* Skrevet 4. august 2009 #7 Skrevet 4. august 2009 Hm, hm. Dette høres veldig ut som med meg i første svangerskap. Var bare brunt som kom. Som sagt i noen dager. Og ho er i barnehagen nå Så alt gikk bra den gangen:) Håper virkelig du er gravid igjen! Dette blir spennende!!!
ms.førstegang Skrevet 4. august 2009 Forfatter #8 Skrevet 4. august 2009 Ja, kjempe spennende:) Håper det er en liten spire der !! Må prøve å holde meg med å teste, siden det er litt tidlig enda. Men kjenner jeg meg selv rett blir det nok en apotektur i morgen...
*shehasmyheart* Skrevet 4. august 2009 #9 Skrevet 4. august 2009 Krysser fingrene for det:) Ta en test i morra:) Så slipper du å lure lenger. Lykke til!!! Gi lyd fra deg i morra da:) Håper bare ikke jeg gir falske forhåpninger nå.... gulp. Ble nesten nervøs her nå Er uansett greit å vite for deg da, om du er eller ikke er....
ms.førstegang Skrevet 11. august 2009 Forfatter #10 Skrevet 11. august 2009 Heei Har ikke fått oppdatert her jeg :/ Har vært på hytta og kosa meg.. Jeg tok en test 5/8. Som var blenda hvit.. Så regna med at jeg ikke var gravid.. Men jeg har enda ingen tegn til mens, og er fortsatt oppblåst, trøtt (har sovet hele 11 timer i natt/dag og er fortsatt trøtt).. Har enda følelsen av at det er noe på gang.. Kjøpte heldigvis 2 pack QR. Så har enda en test igjen.. Men jeg aner ikke når jeg skal bruke den? For at det ikke skal være for tidlig? De fleste i min familie har testet positivt tidlig..
pippi_78 Skrevet 11. august 2009 #11 Skrevet 11. august 2009 Tja... Jeg er ingen ekspert på dette, men hvis du hadde el 31/7 ville jeg nok ha venta til 14/8 med å teste, kanskje en dag eller to ekstra hvis du vil være enda litt sikrere. Men noen tester jo ikke positivt før det har gått enda lenger tid, da, så er ikke mulig å si noe sikkert ;-) Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå