Lovemelikeyoudo Skrevet 3. august 2009 #1 Skrevet 3. august 2009 Andre som har prøvd å signere gjeldsbrev fra lånekassen på altinn.no? jeg har et smartkort fra norsk tipping, og fikk beskjed om at dette måtte oppgraderes først, dette kostet 59 kr. Men etter å ha tastet inn betalingsinfo, skjedde det ingenting. Nå prøver jeg igjen å betale, men det kommer opp at det ikke går...hjelp noen??
Gjest Sekretøsa Skrevet 3. august 2009 #2 Skrevet 3. august 2009 Smartkort? Hm, så fiffig... Nei, jeg har ikke prøvd det, for jeg har pinkoder fra altinn. Men hvorfor har du fått gjeldsbrev og ikke jeg??? hehe )
Lovemelikeyoudo Skrevet 3. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 3. august 2009 fikk sms av lånekassa for et par dager siden om at gjeldsbrev lå ute. Har du valgt gjeldbrev per post eller elektronisk?
Gjest Sekretøsa Skrevet 3. august 2009 #4 Skrevet 3. august 2009 Åh.... jeg vet ikke om jeg har valgt noe som helst?? Men søknaden ble hvertfall godkjent 21 juni, med beskjed om at det ville bli sendt lærestedet iløpet av 1-2 uker (skjønner jo at de sikkert har ferie, men) Når ble ditt godkjent? Var inne på altinn nå, men det lå ikke noe der...
Lovemelikeyoudo Skrevet 3. august 2009 Forfatter #5 Skrevet 3. august 2009 jeg søkte også om lån tidlig, i begynnelsen av juni. Jeg kunne velge per brev eller elektronisk. Men har du sjekket dine sider på lånekassen.no?
Gjest Sekretøsa Skrevet 3. august 2009 #6 Skrevet 3. august 2009 Hm, så rart... da kommer det vel jada, det står at det er godkjent, hvor mye jeg har fått, og at gjeldsbrevet blir sendt lærerstedet.... De andre gangene har jeg fått det relativt kjapt etter at den meldinga kom opp på lånekassa sine sider...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå