Gå til innhold

stor mage.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her 10 fullgåtte uker bak mej, og syns magen er stor!! Tror jeg snart får problem med å skjule den.... Og jobb buksene begynner å bli ganske trange. Klarer ikke huske at det var slik med nr 1. Har veldi lyst å holde det skjult til jeg er forbi de berømte 12 ukene, men tror det kan bli vanskeli. Noen andre som har det slik?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 11+0 i dag, og har det litt slik som deg.. Men det er fortsatt kun jobbuksene mine som har blitt trangere, resten av buksene går greit ennå. Jeg blir en del oppblåst utover dagen, og jobber mest kveld så er nok derfor buksa på arbeid er trang, + at den var trang fra før av.

Har hørt at om du har vært gravid tidligere så får du gravidmagen raskere:)

Skrevet

11 uker idag. Har også synlig mage. Jeg har enda ikke fortalt det til så mange, men gidder ikke å skjule det.

Skrevet

Her i gården også... Må bruke mammabukser... ser ut som jeg er 20 uker på vei.... Fikk fort mage og ble veldig stor med nr 1, så jeg har litt å "trakte" etter der ja... hvis ikke det er flere inni der...

Sliter litt med å skjule "hvor stor" magen egentlig er.... ikke så veldig gøy akkurat, og gleder meg veldig til det er mer "akseptabelt" med mage.... Huff at en skal bry seg om hva andre tenker og sier.... men men, sånn er det :/

Er 11 uker i morgen, eller starter på min 12 uke

Skrevet

Jeg er bare litt over 6 uker på vei, og det synes godt allerede! Men det skal jo legges til at dette er mitt 3. svangerskap.

I det første svangerskapet syntes nesten ikke magen i det hele tatt. Magen ble fort stor i 2., uten at jeg blei gigantisk av den grunn.

Tror magen har lettere for å komme tidlig i 2. og 3. svangerskap.

Skrevet

Jeg har hatt stor mage de siste 10 årene, så jeg er spent på når det begynner å vise på meg. Nå er jeg bare 7+1 på vei, så jeg tror ikke det hadde vist uansett, men tipper folk kommer til å være i tvil lenger...

Skrevet

Er bare 8 uker, og noen av buksene begynner å bli trange alt... er mitt 2. svangerskap, men jeg hadde veeeldig liten mage med nr 1.

Skrevet

i dag våkner jeg opp og ingenting passet, følte meg 5 mnd på vei.. uff,klarer absolutt ikke å holde den inne, er i uke 10.. uff, dette kan bli tøfft hvis det fortsetter sånn.. kanskje det er flere der inne.. ;) hehe

4 graviditet, har nok sitt og si det og..

Skrevet

Jeg er 8+6, og har allerede flere bukser som ikke passer lenger. Forrige gang holdt jeg det skjult til uke 20, tror ikke jeg kommer unna med den denne gangen gitt.

Skrevet

Jeg er i 9. uke med første barn, og må bruke mammabukser. Vanskelig å skjule magen.

Skrevet

Veldig ofte er det sånn at man får litt mage tidlig og så forsvinner den en stund før den kommer tilbake. Det er fordi man ofte er oppblåst i begynnelsen sånn at magen ikke egentlig er gravidmage. Det normale er at livmoren kommer over "skambeinet" først rundt uke 12 og det er først da den "virkelige" gravidmagen kommer.

Selvfølgelig er det unntak også, noen blir rett og slett tidlig store. Jeg snakket med en i dag som ser ut som hun er 5-6mnd på vei, men hun er ca4mnd på vei, allerede før sommeren syns jeg at jeg skimtet en gravidmage på henne og da kan hun ikke ha vært mer en 9-10uker. Og hvis man er gravid med tvillinger blir selvfølgelig også magen tidlig stor:-)

Skrevet

er straks 9 uker på vei, min første. føler meg utrolig stor, veldig oppblåst..

Skrevet

Venter mitt andre barn. Og magen vokser, men mest sånn "bollete". Magen ser og kjennes ut slik den gjorde etter jeg hadde født sist. Det er ikke noe kjekt. Merkelig nok passer buksene enda, men det velter seg over. Og jeg sliter med kvalme og har gått ned 2-3kg og er 8 uker på vei. Til tross er magen blitt en deigklump uten like. Trener og spiser som sagt lite. Så det er det lille som spirer og gror som presser tarmer oppover og da flesket til alle kanter! Gleder meg veldig til den stramme fine kulen kommer, så jeg slipper sitte med pute foran magen og skjule den. *Ingen som kan se jeg er gravid enda. De tenker nok bare at jeg har lagt på meg på magen :-/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...