Lunita_ Skrevet 3. august 2009 #1 Skrevet 3. august 2009 sønnen vår er 11 mnd og har hatt diare og dårlig matlyst siden fredag...tre dager nå. er det noen som har noen tips å gi meg...noe vi kan gi han som kan hjelpe? han er i fin form utenom bæsjinga.. kansje det er tenner? han har ikke reagert slik på de 6 andre tennene han har.
FruTB Skrevet 3. august 2009 #2 Skrevet 3. august 2009 Probiotika hjelper Bo om han har vondt i magen/mageproblemer. Det er de samme bakteriene som du finner i yoghurt/biola/etc, men uten melken. Fåes i pulverform på helsekost. Enkel og effektiv løsning Ellers skal jo også blåbærsaft være bra for magen. Er ikke sikkert det er tenner nei, kanskje et magevirus som har slått seg ned ...
Lunita_ Skrevet 3. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 3. august 2009 jeg ringte helsestasjonen i dag..de sa jeg skulle gi kokt blåbærsaft. Han har fått det i dag,men er jo begrensa hvor mye han får i seg av det også. kanskje jeg skaø prøve Probiotika da, kanskje det hjelper:) takk for tipset.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå