Anonym bruker Skrevet 3. august 2009 #1 Del Skrevet 3. august 2009 jeg er 26 har 3 barn,en på 7år, en på 13mnd:) og en liten gutt på 2 mnd,og gravid igjen. alt mannen min sa før dette var at han gleda seg til og se om jeg var gravid eller ikke,men var jeg gravid,så skulle jeg ta abort sa han:( men hvet jo helder ikke om jeg er klar for en nå,planen var jo ikke og ha en på 1år 2år og 3 år... så utrolig forvirra,hva skal jeg gjør:( vill jo helder ikke gjøre noe mannen min ikke ønsker, men har att abort før,og det va ganske så tøfft:( Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140461629-har-nettopp-funnet-ut-at-jeg-er-gravid/
Sharlis Skrevet 3. august 2009 #2 Del Skrevet 3. august 2009 Du hadde vel ikke sex med deg selv? Han var no med på det han også, og han brukte ikke prevansjon, og da må han ta ansvar for konsekvensene. Dette er ditt valg, og du må gjøre det som føles riktig for deg. Som du sier selv så har du vært igjennom en abort tidligere, og det var tøft. Greier du å gå igjennom en abort til? Hva om du ikke kan få flere barn etter den du har nå? En ting jeg reagerte utrolig mye på er : "alt mannen min sa før dette var at han gleda seg til og se om jeg var gravid eller ikke,men var jeg gravid,så skulle jeg ta abort sa han:(" Dette synes jeg var direkte kvalmt. Gleder seg til å se? men vil at du skal fjerne barnet om du er det... Med andre ord så ønsker han deg ikke noe godt, det er ikke akkurat enkelt å ta livet av sitt eget barn, selv om man ikke kan se h¤n. Og det er heller ikke noe morsomt ved situasjonen! Om du innerst inne føler for å beholde dette barnet, så må du for all del IKKE avslutte det livet du har inni magen din. Som man sier : "Man kan aldri angrer for det barnet man har, men man kan angre seg for resten av livet for at det livet ble fjernet" Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140461629-har-nettopp-funnet-ut-at-jeg-er-gravid/#findComment-140461823
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå