*gruffalo* Skrevet 3. august 2009 #1 Skrevet 3. august 2009 Søstera mi kjøpte tidligere, og hun ble anbefalt av ei på jobb som driver med yoga. Det skal visst være veldig bra:) Var litt vondt med en gang, men ble ganske deilig egentlig. Så nå får jeg se om det virker da:)
flypapir Skrevet 3. august 2009 #2 Skrevet 3. august 2009 Spennende Leste en artikkel for ikke lenge siden om dette og må si at jeg er fristet til å prøve jeg også. Skal jo være godt for så mye rart:) Kan jeg spørre hvor du kjøpte den og hvor mye du ga for den?
Jojo x3 Skrevet 3. august 2009 #3 Skrevet 3. august 2009 I alle dager... er ikke det veldig vondt? Hva skal det være godt for? Nysgjerrig :-)
*gruffalo* Skrevet 4. august 2009 Forfatter #4 Skrevet 4. august 2009 Jeg kjøpte den på clas ohlson for 500,- Søstera mi kjøpte på en helsekost, og ga 800,- Og de kjennes helt like ut. Den skal hjelpe mot stive ledd, bedre søvn...og myyyye annet, hehe;) Den går likosm på akupunktur-punktene, så derfor den kan hjelpe mot ulike ting. Jeg blir skikkelig avslappet av den, og holder på å sovne når jeg ligger på den:) Bare gå inn på clas ohlson sine sider, så står den den. Søk på spikermatter. Står kanskje litt om den også der.
*gruffalo* Skrevet 4. august 2009 Forfatter #5 Skrevet 4. august 2009 http://www.clasohlson.no/Siteseeker/Search_o.aspx?q=spikermatte Her:)
Gjest Skrevet 4. august 2009 #6 Skrevet 4. august 2009 oi så spennende:) vurderer å kjøpe en slik selv,sliter veldig med stive ledd og muskler i nakke og rygg. Du får gi referat etterhvert:)
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 4. august 2009 #8 Skrevet 4. august 2009 Jeg jobber/jobbet i helsekost, og lånte hjem en slik matte for en tid tilbake. Jeg klarte t.o.m å sovne på den. vurderer fortsatt å kjøpe, men lurer på om det kan bli samm som alt annet rart vi har, at den brukes i begynnelsen, men så glemmer man det bort.
emeline Skrevet 6. august 2009 #9 Skrevet 6. august 2009 Hvis dere går på qxl så får dere kjøpt samme spikermatten som på helsekosten for 250-300 kr:)
Trulte76 Skrevet 7. august 2009 #10 Skrevet 7. august 2009 jeg bestilte for 2 dager siden. fikk mail om at den ble sendt i går. Spent på å prøve den:) Kommer sikkert i morra.
*gruffalo* Skrevet 12. august 2009 Forfatter #11 Skrevet 12. august 2009 OK, her kommer et referat om hvordan den virker så langt:) Jeg har brukt den hver dag siden jeg fikk den. Enten 10-20 min på ettermiddagen eller (som regel) legger jeg meg på den når jeg skal sove. Har sovnet på den noen ganger, men som regel tatt den vekk rett før jeg sovner. Ligger da på den fra 30 min til 1 time. Og jeg sover enormt godt på nettene, så føler jeg har fått en skikkelig dyp søvn. Og det er ikke vanlig for meg!! Ellers har jeg en revmatisk sykdon, og dette gjør at jeg blant annet er veldig stiv i ryggen spesielt på morgenen. Men i det siste føler jeg ikke at jeg våkner på morgenen pga vondt i ryggen! Ellers føler jeg faktisk også at jeg ikke er så vond i ryggen lenger i løpet av dagen... Men om dette er pga spikermatta eller tilfeldig...det vet jeg jo ikke;) Men uansett er den helt deilig å ligge på...faktisk:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå