meg og mine <3 Skrevet 3. august 2009 #1 Skrevet 3. august 2009 TR har vært litt vanskelig i det siste, har vært på besøk 2 uker, 1 uke opphold for så å komme på besøk 2 nye uker,1 uke opphold for så å komme på nytt å varte da i ca 1,5 uke. vi hadde sex sånn omtrent på dagen 14 dager etter TR kom sist og nå er jeg kvalm og sliten. er det mulig å ha eggløsning like etter TR var ferdi. skal nevnes at noen dager etter vi hadde hatt sex hadde jeg en svak rød slimaktig mens som varte i nesten en hel dag. vi var ikke prøvere da(hadde bare ikke kondom), men nå en mnd etter vil vi gjerne bynne å prøve å ganske irriterende når TR ikke kommer,sånn at jeg kan bynne å lette etter EL dagen... så det jeg lurte på altså var om det var mulig å ha EL like etter TR når den varte nesten 2 uker?
meg og mine <3 Skrevet 3. august 2009 Forfatter #2 Skrevet 3. august 2009 ingen som vet? hadde vært greit å vite om det i det hele tatt er mulig... for jeg vet nemlig ikke.
2010 Mammaen Skrevet 3. august 2009 #3 Skrevet 3. august 2009 Jepp, det er mulig :-) Du kan jo ta en test nå for å sjekke?
meg og mine <3 Skrevet 3. august 2009 Forfatter #4 Skrevet 3. august 2009 sier du det ja. trodde egentlig ikke at det gikk, men begynte å stusse nå siden ingen TR er kommet å er litt småkvalm, kan jo selvfølgelig være helt andre grunner til kvalmen,men kanskje jeg skal dra å kjøpe test i morgen da... fint vi har bestemt oss for at det passer med en liten en nå da hvis det skulle vise seg at jeg er gravid da hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå