Gå til innhold

er dette mulig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

TR har vært litt vanskelig i det siste, har vært på besøk 2 uker, 1 uke opphold for så å komme på besøk 2 nye uker,1 uke opphold for så å komme på nytt å varte da i ca 1,5 uke. vi hadde sex sånn omtrent på dagen 14 dager etter TR kom sist og nå er jeg kvalm og sliten. er det mulig å ha eggløsning like etter TR var ferdi. skal nevnes at noen dager etter vi hadde hatt sex hadde jeg en svak rød slimaktig mens som varte i nesten en hel dag. vi var ikke prøvere da(hadde bare ikke kondom), men nå en mnd etter vil vi gjerne bynne å prøve å ganske irriterende når TR ikke kommer,sånn at jeg kan bynne å lette etter EL dagen...

så det jeg lurte på altså var om det var mulig å ha EL like etter TR når den varte nesten 2 uker?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen som vet? hadde vært greit å vite om det i det hele tatt er mulig... for jeg vet nemlig ikke.

Skrevet

Jepp, det er mulig :-) Du kan jo ta en test nå for å sjekke?

Skrevet

sier du det ja. trodde egentlig ikke at det gikk, men begynte å stusse nå siden ingen TR er kommet å er litt småkvalm, kan jo selvfølgelig være helt andre grunner til kvalmen,men kanskje jeg skal dra å kjøpe test i morgen da... fint vi har bestemt oss for at det passer med en liten en nå da hvis det skulle vise seg at jeg er gravid da :D hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...