Mel_88 Skrevet 3. august 2009 #1 Skrevet 3. august 2009 Hej alle sammen!!! Var ikke så lenge siden jeg hang her hver dag... så her kommer nr 2... hehe Lurer på hva det kan være for kjønn.. hihi Klem gratulerer til dere andre som endelig har fått det til..
*Silkeblomst* Skrevet 3. august 2009 #2 Skrevet 3. august 2009 Gratulerer med spire! Er ny her selv, og kun 4 uker på vei idag.
Mel_88 Skrevet 4. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 4. august 2009 Denne siden er helt super, har lært mye her inni fra.. Gratulerer dere osgå.. vi er vel ca likt.. klem
krysserfingrene:) Skrevet 4. august 2009 #4 Skrevet 4. august 2009 to streker her også i kveld:D men tar det rolig, har mistet to ganger de siste året. Håper at alt går bra:)
ane84 Skrevet 6. august 2009 #5 Skrevet 6. august 2009 eg fekk to streker i dag, men veit ikke kossen me rekner ut kor lang en e på vei?? kan noen hjelpe meg??
Anonym bruker Skrevet 6. august 2009 #6 Skrevet 6. august 2009 Gratulerer alle sammen! ane84:Du skal rekne frå og med fyrste dag av siste mens.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå