veldig utålmodig Skrevet 3. august 2009 #1 Skrevet 3. august 2009 hei, jeg har aldri skrevet noe her før,bare vert ivrig leser... men nå river jeg meg snart i håret av fortvilelse. vi mistet babyen vår for akkurat 6 uker siden. da var jeg nesten 11 uker på vei. fikk styrtblødning og måtte legges inn på sykehuset.(slapp utskapning da gynekologen mente at alt kom av seg selv)... men så d store spørsmålet.. når i huleste får man igjen mensen.. vil bli gravid igjen med en gang jeg.. blir helt tullete av å gå å vente sånn. legen mente den burde komme siste uken i juli, så hva skjer??? er ikke gravid heller, testet meg lørdag..noen som har noen gode råd....???
veldig utålmodig Skrevet 3. august 2009 Forfatter #2 Skrevet 3. august 2009 Anyone...??? alle råd mottas med stor takk.....
Carasnella Skrevet 3. august 2009 #3 Skrevet 3. august 2009 Jeg fikk beskjed om at ville komme 4-6 uker etter.
veldig utålmodig Skrevet 3. august 2009 Forfatter #4 Skrevet 3. august 2009 min lege sa d samme, men d 6 ukene er gått og ingen antydning enda.. begynner å lure på om d kan vere noe galt inni der.. blødde nesten to uker etterpå ,så bare litt brunt i ca en uke..nå har d ikke vert noe på lenge...kanskje eggeløsningen blir helt forskjøvet etter en ma/sa???
ragazza Skrevet 3. august 2009 #5 Skrevet 3. august 2009 kanskje du hadde eggløsning 4 uker etter SA, og at det var for tidlig å slå ut på graviditetstest på lørdag...? Ny test i morgen??
veldig utålmodig Skrevet 3. august 2009 Forfatter #6 Skrevet 3. august 2009 kanskje jeg må vurdere det. har tatt to allerede,forrige onsdag og lørdag... blei så skuffa når de var negative, for mensen pleier vanligvis å komme veldig regelmessig... etter at jeg fikk datteren min for to år siden fikk jeg mensen igjen nøyaktig en mnd etter fødselen, selv om jeg ammet, derfor var jeg helt sikker på at den skulle komme til rett tid nå også...åhhhh, blir så frustrert av denne usikkerheten.... tusen takk for svar foressten...
oopsidaisy:-) Skrevet 3. august 2009 #7 Skrevet 3. august 2009 jeg blødde også i to uker,deretter var d en uke med brunt utflod.mensen kom etter 7 uker (etter ma). ikke for å ta fra deg motet,men har hørt om dem som har måttet vente mye lenger!!! tr dukker nok snart opp skal du c,om du ikke er gravid da:-)
veldig utålmodig Skrevet 3. august 2009 Forfatter #8 Skrevet 3. august 2009 jeg får smøre meg med tålmodighet en uke til og ta en ny test viss tr ikke har dukket opp... d blir en laaang uke... p.s.du tar ikke fra meg motet, jeg vet jo at d går til slutt.. skulle bare ønske d gikk litt fortere...
veldig utålmodig Skrevet 4. august 2009 Forfatter #9 Skrevet 4. august 2009 da trenger jeg ikke lure lenger, tr kom i dag tidlig... nå kan vi begynne å prøve snart igjen... jippi... tror aldri jeg har vert så gla for å få mensen før...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå