Gå til innhold

trenger forslag til utdrikningslag i oslo!! kom igjen kreative sjeler!

Anbefalte innlegg

hun som er forlover har termin om tre uker, bryllupet er om 5uker...

så jeg og et par til skal hjelp henne å ordne..

forslag? kom med dem! ;)

ps: ikke "drite-ut", - vi tenker å ha en koselig dag med venner og kjente :)

Fortsetter under...

vi var på sånn Gladiator-senter. Det var veldig moro. Det mest geniale var at det tok litt tid mellom øvelsene, så det ble tid til en øl og litt div svimerier innimellom. Forloveren bor i sentrum, så der fikk de som følte de trengte det, en dusj før vi gikk til middag( som besto av reker og vin i parken).

Hun jeg var forlover og jeg hadde egentlig inngått en pakt om ikke å ha utdrikningslag.

MEN, j jeg synes det var litt stusselig så eg samlet de aller nærmeste venninnene utenom meg, sendte henne på hudpleie full pakke, etterpå drakk vi drinker og vin hjemme hos oss (mann og barn var på tur;) og deretter taxi ut til en bedre restaurant.

Jeg gjorde det egentlig mest for å ha en grunn til å kunne samles slik vi gjorde før i tiden:)

-curling på snarøya

-bartendingkurs på http://www.bartenderskolan.com/

-lunsj på bølgen og moi

-besøk på brannstasjon hvor bruden fikk på seg røykdykkerdrakt og greier

-manikyr og pedikyr for bruden

-grillings og fest hjemme hos noen

-"gjett hvem gaven er fra og hvorfor"

Dette var et superkoselig utdrikningslag jeg var på i sommer!

Da en venninne giftet seg for noen år siden ble hun vekket tidlig om morgenen og sendt på et par timer spa med diverse behandlinger. Etter dette gikk turen til Grünerløkka med lunsj i Sofienbergparken og påfølgende akt maling på et studio i nærheten (med mannlig modell vel å merke :D). Dagen ble avsluttet med middag og god drikke på takterassen til forloveren, og bruden fikk til bryllupet en bildebok fra drikkelaget sitt samt bildet hun hadde laget på maletimen.

Lykke til med planleggingen!

Annonse

*Spille inn cd (Grünerløkka, ved Blå)

*Cowboyriding på Ekeberg (EKT) sjekk rideskole.no

*Spa-behandling på Vestkantbadet (passer også bra med lunch på Champagneria etterpå)

*Flytime på Kjeller, men kanskje litt seint å bestille nå...

Hmmm... Gikk tom for ideer...

Lykke til, og håper dere får en fin dag!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...