sommerbaby! Skrevet 3. august 2009 #1 Skrevet 3. august 2009 er på dag 20, og testen ble positiv i dag. uten tvil forrige syklus lå på 36 dager, har testet en uke jeg nå. lette forrige mnd, da fant jeg den ikke.. så skulle pre en mnd til, før jeg skulle til legen. men d slipper jeg nå vi hadde sex i går. lønner det seg ha i kveld også, eller burde vi vente til i morgen? sånn at d får spart seg opp litt? håper det klaffer denne mnd, er på 3.pp nå.
Lemonia Skrevet 3. august 2009 #2 Skrevet 3. august 2009 Egget slippes ikke før 12-36 timer _etter_ positiv EL-test. Du bør derfor ha sex i allefall en av dagene (i dag eller i morgen) og kanskje aller helst begge delene. ;-)
sommerbaby! Skrevet 3. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 3. august 2009 ok, men da blir det 3 dager på rad. minst tenkte teste i morgen og.. er den negativ da betyr det vel at egget er sluppet?
¤¤ my sweet 35 ¤¤ Skrevet 3. august 2009 #4 Skrevet 3. august 2009 jeg testet positivt 19 dagen.Hadde sex dagen før testen var positiv, testdagen og dagen etterpå....altså 3 dager på rad... Er utrolig nok gravid etter 4,5 års prøving. Leste nylig at sædkvaliteten blir bedre jo oftere man har utløsning...det viser siste undersøkelser. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå