Gå til innhold

En baby til???

Lynn

Anbefalte innlegg

Uff.....jeg vil så gjerne ha en baby til men så kommer denne egoismen inn igjen då:(( Vi har 2 barn fra før.Jente på snart 11 år og en gutt på snart 4 år..Gutten er ganske krevende noen ganger,så jeg tenker ofte når han er lagt om kvelden..." tror ikke at jeg orker flere barn" .Men tenker det litt når jeg er dårlig form,har en mage og tarm sykdom Ullcerøs Collit.kan i perioder være ganske dårlig.Men når jeg gikk gravid med minsten så var jeg ganske frisk,men jeg fikk det igjen etter at han var født.3 uker på sykehuset.Og så er det dette at vi driver gård og min mann reiser mye i jobben sin.Jeg er mye alene med ungene,og så har vi ikke noe familie her på øyen vi bor på.Her kommer alt det negative jeg tenker,Men allikavel så ønsker jeg flere barn:)) Kan noen komme med noen oppmuntrene ord??? få meg til å tenke løsninger i stedenfor problemmer??jeg har ikke brukt prevansjon siden mars mnd,men jeg har dessverre ikke lyktes ennå å bli gravid,jeg vet at jeg har problemmer med det pga sykdommen min..vi brukte 4 år på minsten.Hun eldste har jeg fra første ekteskap.Hun prøvde vi i 1 år før jeg ble gravid....Jeg vil være positiv.....

Fortsetter under...

Jeg skjønner veldig godt tankene dine. Jeg har selv en på 3,5 og 6,5 år, og har lyst på en til tross fæl bekkenløsning med begge som varer til ungen er 2 år, vi har hatt problemer i forholdet ofte, og jeg er egentlig lei av å ofre meg selv. Men ønsket er så stort! Selv tenker jeg at det må skje før eller siden, men muligens siden iom at jobbforholdene ikke er stabile dette året. Men hvem vet... En klarer alltid ansvaret med en til når en har 2 (så lenge man er oppegående da...), og en vil aldri tenke at 3 ble en for mange. Nei, har dere begge gofølelsen for et barn til, vil det i lengden være veldig bra for dere 2 og de to barna dere allerede har. Sånn- da har du fått noen positive tanker fra meg!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...