Gå til innhold

Utrolig mye spørsmål og lite svaring her!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Man kan spørre seg hvorfor. Jeg har mange ganger lagt inn utfyllende og lange svar, har 4 vogner av forskjellig type så har ganske bred erfaring med vognene. Når man legger arbeid i å svare og folk ikke gidder å takke for svaret, eller i verste fall overser svaret og legger inn spørsmål videre i tråden som viser at de ikke har giddet å lest svaret, orker jeg ikke bruke mye tid på det etterhvert. Hehe, bitter idag;)

Ja jeg mener og det er folkeskikk å takke for svar.

Brukt selv mye tid å svare her.

Men ser ofte nedover siden at det står 0,0,0,1,0 på svar.

Ikke alltid da men..

Spurte nylig 4 ganget om samme spørsmål uten svar. Da jeg laget hovedinnlegget :-) Ble litt lei!

Kan virkelig anbefale nybakt mamma forumet sin vognside. Mange brukere som legger inn bilder av vognene. Kjekt å se :-)

Personlig svarer jeg ikke når folk spør om samme tingene som er spurt om hundrevis av ganger rett før. Tenker at det går ann å scrolle 1-2 sider for å se først om noen andre har spurt om det samme og kanskje fått mange svar. Jeg svarer ofte på spørsmål som er "nye" da jeg ønsker å hjelpe folk som trenger hjelp såklart.

Enig at det er liten respons her. Om jeg lurer på noe innen barnevogn klikker jeg meg inn på www.vogndilla.com. Der er det info om omtrent alle vogner med masse bilder. Samt flinke folk som svarer på det man lurer på!

Annonse

www.barnevognguiden.no har også ett supert forum, med brukere med bred erfaring. Ikke opplevd at noen ikke har fått svar der inne.

Generelt en del info om de ulike vognene + erfaringer på barnevognoversikten der også.

Fint med tips om andre forum. Har ikke vært på forumet på barnevognguiden før, det skal jeg titte på:) Vogndilla var jeg litt på i starten, men syns da det ble for dominert av bugaboo - og stasj, lange tråder med bilder av stellevesker som aldri skal brukes feks. Her inne var det liksom litt mer low key, og man kunne få svar om alle vogner. Håper det tar seg litt opp igjen:)

Hilsen anonym 15:46 07.08.09

Forumet på barnevognguiden er vel verdt ett besøk, hyggelige brukere med erfaring fra mange vogner og absolutt ikke noe bugaboo-forum, selv om det selvsagt er buggiseiere der som andre steder ;)

Håper det tar seg opp igjen her inne også ja, var her inne mye selv en periode men ble drittlei av stygge kommentarer, bedrevitere og synes anonymknappen er en uting (selv om jeg er begynt å bruke den selv....men det er som en følge av den til tider småekle stemningen her). Nå har det vel vært ganske rolig her en stund, både når det gjelder stygge kommentarer men også gode svar.

Hm.. Nå trykker jeg anonym selv siden alle andre har gjort det...

Kjedelig at det er så stille her inne da, men jeg er flittig bruker på et av de andre nevnte forumene og det er stille der også... Så kan være sommeren....

Jeg var også mye her tidligere, men etterhvert ble jeg som flere andre lei av surving og spydigheter. Dette håper jeg noen av de som driver stedet er klar over...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...